• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Longines

Nu ligger min otroligt trevliga Legend Diver i brons ute till försäljning.

Master Collection, en av favoriterna i samlingen
IMG_1558.jpeg

Förälskad i denna. Perfekta dimensioner med sina 39,5 × 47,4 × 13,4 mm. Manuell kronograf med kolumnhjul och flyback. Ack, mitt hjärta.

1000028467.jpg
1000028468.jpg
Väldigt fin.
Efter två veckor i Chicago med Zulutime på armen kan jag konstatera att modellen som sådan är behaglig att bära, vacker med sin varvade borstning och polering och väldigt exakt i gången. Dessutom har den vackra detaljer i tavlan som åtminstone jag inte hade noterat innan jag började bära den.
Skulle tro att det samma gäller för den här modellen. Blir du först med denna på forumet?

Väldigt fin.
Efter två veckor i Chicago med Zulutime på armen kan jag konstatera att modellen som sådan är behaglig att bära, vacker med sin varvade borstning och polering och väldigt exakt i gången. Dessutom har den vackra detaljer i tavlan som åtminstone jag inte hade noterat innan jag började bära den.
Skulle tro att det samma gäller för den här modellen. Blir du först med denna på forumet?
@Lesa den magnifike har en. Den är mycket bra! Både på bild och handled.

Någon här inne som har den uppdaterade varianten av Conquest 38?

Är sugen på en grön, men tänkte om någon här inne har en och om ni isåfall är nöjd med klockan.

Tillbaka
Topp