Den är riktigt bra den där, sannolikt den bästa dressaren i sin prisklass. Hade min i 7 år men sålde till sist då den användes 2-3 ggr årligen.![]()
Blir alltför sällan tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt bra den där, sannolikt den bästa dressaren i sin prisklass. Hade min i 7 år men sålde till sist då den användes 2-3 ggr årligen.![]()
Blir alltför sällan tyvärr.
Ja, just användandet är det enda problemet. Att det blir för sällan, alltså.Den är riktigt bra den där, sannolikt den bästa dressaren i sin prisklass. Hade min i 7 år men sålde till sist då den användes 2-3 ggr årligen.![]()
Den hade varit med!!Min första longines![]()
Visst hade du en blå också? Eller sålde du den?Blev ett spontanköp av en svart 39a. Sitter som ett smäck. Får tacka @SWC för en fin affär.
Blir att korta länken och ställa in tid/datum sen bara.
![]()
Precis, den fick vandra vidare då jag redan har en kronograf i blå/vitt och saknade klocka med svart urtavla. Tror jag landat i en klocktrio(dress,kronograf,diver) nu som får stanna ett bra tag framöver.Visst hade du en blå också? Eller sålde du den?
Tycker den är mycket fin den!!Blev ett spontanköp av en svart 39a. Sitter som ett smäck. Får tacka @SWC för en fin affär.
Blir att korta länken och ställa in tid/datum sen bara.
![]()
Följer!Önskar tips på curved gummi till nya Longines 39 mottages.
Hittade denna men hade gärna fått vara lite billigare variant.
![]()