Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är verkligen sjukt läcker. Hatten av!Big eye
![]()
Helt klart en favorit, var sugen på modellen i 5år innan jag slog till, inget jag ångrarDen är verkligen sjukt läcker. Hatten av!
Samma här. Har haft ögonen på den i flera år. En vacker dag slår jag till.Helt klart en favorit, var sugen på modellen i 5år innan jag slog till, inget jag ångrar
Vilken klocka!
![]()
Riktigt fin! Känns som den kan få stanna ett bra tag. Har man sagt tidigare men den känns jäkligt vass!Jag håller med! Är riktigt nöjd med min också.
![]()
Satt riktigt bra! Hur stor är din handled?Vilken klocka!
![]()
Tack! Drygt 17cmSatt riktigt bra! Hur stor är din handled?
Intressant, utv gärna vad du inte älskar med meshlänken? Sugen på just den kombon du har.Korspost. Men är riktigt nöjd med den här. Saknar däremot H-länken och känner mig inte inte så sugen att betala 6k för en ny. Uncle Seiko har tydligen en variant på G.
Annars får man väl knipa en beggad när fler börjar vara i omlopp.
![]()
Intressant, utv gärna vad du inte älskar med meshlänken? Sugen på just den kombon du har.
Så tjusig att man blir lite knäsvag. Dessutom har du lyckats hitta ett riktigt snyggt band till. Märke?BigEye på igen för första gången sen Juni 9.
![]()
Så tjusig att man blir lite knäsvag. Dessutom har du lyckats hitta ett riktigt snyggt band till. Märke?
Fan fräsch. Atorlek? Köpte du från AD?Spontanköp är de bästa köpen.
![]()
Tack! 38mm köpt från AD.Fan fräsch. Atorlek? Köpte du från AD?
Såg ut som en 10/10 middag och en passande klockaTar hand om middagen
![]()