Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig om de ständiga prisökningarna.Har varit sugen på en klocka ett tag nu och köpte min första Longines i förra veckan, sjukt snygg och prisvärd klocka för pengarna. Trött på de återkommande prisökningarna som sker bland klockmärkena, speciellt Omega.
Longines Spirit Zulu Time 1925.
Stort grattis! Kolla precis en review och svängde förbi tråden för att se om någon ägde modellen!Har varit sugen på en klocka ett tag nu och köpte min första Longines i förra veckan, sjukt snygg och prisvärd klocka för pengarna. Trött på de återkommande prisökningarna som sker bland klockmärkena, speciellt Omega.
Longines Spirit Zulu Time 1925.
Någon som har tips på bra band till denna? Är 19mm och jag behöver en strl S. Runt 105/68 för att flärpen inte ska bli så lång. Orginal kostar runt 3k? Hittade ett på Fluco som hamnade på ca 800.Jag slog till. Nöjd än så länge!
![]()
Beror lite på vad för stil du vill ha.Någon som har tips på bra band till denna? Är 19mm och jag behöver en strl S. Runt 105/68 för att flärpen inte ska bli så lång. Orginal kostar runt 3k? Hittade ett på Fluco som hamnade på ca 800.
Fluco är också mycket bra grejer förresten! Du kommer inte ångra ett köp därifrån hellerNågon som har tips på bra band till denna? Är 19mm och jag behöver en strl S. Runt 105/68 för att flärpen inte ska bli så lång. Orginal kostar runt 3k? Hittade ett på Fluco som hamnade på ca 800.