Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske vill göra ett byte mot en Legend i brons?Någon som har koll på värdet på en LLD rosé gold? Funderar på att avyttra.
![]()
I sitt rätta element. Eller ja den var torr. Alldeles för kallt för ett dopp.
Är det 5 års garanti på dom här rackarna eller 2? Nån som har koll?
![]()
Uppdaterade claspen är det jag saknar på min! Får se om de även uppdaterar 37:anHur har jag lyckats missa den här?
Spirit Pilot 39mm i blått
![]()
LONGINES SPIRIT PILOT | Ø 39.00 mm, Blue Matt | L3.809.4.93.6 | LONGINES SE
Discover LONGINES SPIRIT PILOT, automatic watch for unisex in stainless steel - L3.809.4.93.6. More details on Longines.comwww.longines.com
Jag kontaktade faktiskt en Longines AD för att se om de skulle göra detta eller om spännet från 39an passar 37an. Tyvärr passar inte spännet och det fanns ingen planerad uppdatering i närtid till 37an som de kände till i alla fall. Han nämnde dock något om att man kunde fila(?) ner nån av pinsen mellan spännet och länken och då kanske få den att passa, kändes för avancerat för mig.Uppdaterade claspen är det jag saknar på min! Får se om de även uppdaterar 37:an
De har även smugit ut chronon i blått.. väldigt lite uppståndelse online, än så länge iaf.Hur har jag lyckats missa den här?
![]()
Discover LONGINES SPIRIT PILOT, automatic watch for unisex in stainless steel - L3.809.4.93.6. More details on Longines.comwww.longines.com
Den där i grönt voreHur har jag lyckats missa den här?
![]()

Den där är helt otrolig.De har även smugit ut chronon i blått.. väldigt lite uppståndelse online, än så länge iaf.![]()
Hur har jag lyckats missa den här?
Borde tillverkas med mekaniskt urverk