• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lordkare

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Gjort en lyckad bytesaffär på distans med Lord Kåre! Väldigt trevlig att surra med och helt och hållet goodguy enligt min utsago.
Grymt förpackat var det dessutom, så gör gärna fler affärer i framtiden:)
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Det blev idag en trevlig F2F-affär med den gode @Lordkare - enkelt uppgjort, trevligt avhandlat, allt förflöt både smärtfritt och trevligt. En Good Guy!
 

Linus81

Omega
Köpte en vintage GS av @Lordkare ! En av de trevligaste affärer jag gjort. Vi hördes på telefon och ett långt samtal senare om Seiko och marathon i Hamburg bestämde jag mig. Klockan kom, mycket bra paketerad, i precis det skick som utlovades. Tveklöst 100% gentleman och GG!
 

vonhall

Rolex
Träffade Lordkare F2F och köpte en winder av honom! En mycket trevlig gentleman som jag gärna gör fler affärer med i framtiden!
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Sålt en The Citizen till @Lordkare på distans och det var en både trevlig och smidig upplevelse. Gör gärna affär med honom igen. En good guy som jag verkligen kan rekommendera.
 

Narcissos

Breitling
Gjorde F2F affär med Lord Kåre. Mycket trevlig och klockkunnig man. Skulle inte tveka att göra affär igen och rekommenderar honom till 100%. Kan inte bli mer goodguy i mina ögon.
 

FSberg

Breitling
Köpte en Oris 65 av @Lordkare. Helt klart en av dom trevligaste personerna jag någonsin gjort affär med. Postades dagen efter vi kommit överens och allt var som det skulle. Väldigt bra paketerad och klockan var i det skick som utlovades.
100% Goodguy.
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort en bytesaffär med @Lordkare mycket trevlig och pålitlig person gillar honom starkt! Blir säker fler affärer framöver kanske en 116600 vem vet! 100% GoodGuy :omega::rolex:
 
Gjorde en bytesaffär med Kåre. Då jag är småbarnspappa och har lite tid över så körde Kåre över 80 mil på en dag för att träffas, supersnällt! Vi hade en trevlig lunch med klocksnack och gjorde en smidig affär. 100 % goodguy! God Jul Lorden!
 

Zozoo

Rolex
@Lordkare spinnade kommunikation via mail till att en träff som var förväntansfull visade sig bli en verklighet. Trevligt och ärligt möte ledde till ett byte där vi båda blev nöjda. Resan genom västra Götaland var värt mödan. Rekommenderar herren med 100% tillförlitlighet &GG
 

ChristianZ

Breitling
Affären gjordes igår och jag fick min Squale 20 Atmos Militaire Ceramic idag på förmiddagen. Snabbt, smidigt och klockan är topp. Tack Lord Kåre!
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpte fin klocka av @Lordkare, klockan motsvarade helt klart förväntningarna och kommunikationen var mycket bra. F2F affär och mycket trevligt bemötande (som alltid), jag gör gärna affärer med denna herre igen. 100% Goodguy!!
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka i 50.000kronors klassen till Lord Kåre. Mycket sympatisk och oerhört trevlig herre. Smidig och snabb affär. Rekommenderas starkt, skulle göra affär med honom vilken dag i veckan om tillfället återkommer.
 
Topp