• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lordkare

Samson32

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka i +100k klassen av @Lordkare idag vid ett F2F möte. Ett mycket trevligt och givande möte med en likasinnad klockentusiast. Kunde lätt spenderat hela dagen med att prata om klockor och livet i allmänhet. 100% GG och jag hoppas verkligen vi kan sammanstråla någon mer gång.
 

AB

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka, mycket smidig affär och välpaketerat! Solklar GG, inga konstigheter alls, jättenöjd!
 

Patrik72

Cartier
Handlade en klocka av Lord Kåre, allt gick snabbt och smidigt. Klockan var väl packad och i beskrivet skick. Förväntade mig inget annat med tanke på recensionerna i hans GG-tråd här. :)

Kommer gärna att handla av Lord Kåre igen om något av intresse skulle dyka upp. 100% Good Guy!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Sålt till denna trevliga herre som jag diskuterat många klockor med.
Nu var det ett rubber b som jag sålde och som blev toppen på en fantastisk dinka.
@Lordkare är 💯 procent GG
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Jag har sålt en klocka i 30k klassen f2f till @Lordkare och det var en extremt trevlig upplevelse! En trevligare herre är svårt att hitta :) Jag skulle inte tveka en sekund på att göra affärer med honom igen utan det hade bara varit roligt och jag hoppas våra vägar korsas i framtiden! 110% GG:)
 
Topp