• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Luminox 3002 NSF (Limiterad 283/600)! Skambud eller byte!

Lordkare

Basic
2-Faktor
Pris
3500
Returpolicy
Om klockan inte överensstämmer med bilderna som är en viktig del av beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Jag säljer denna Luminox 3002.NSF. Den är nummer 283 av 600 tillverkade. Jag köpte den av en forummedlem (länk till den annonsen finns längre ner och är godkänd av tidigare säljare) för några månader sedan (nov 2020, åren går).
Den har mest suttit i klocklådan men några nätter har den gjort mig sällskap då den lyser så fint i mörkret. Det lär den fortsätta med i ytterligare ca 25 år sägs det.
Den ser helt oanvänd ut förutom om du tittar på gummit mellan 6 och 7:e hålet kan man ana att det är där det använts. Kanske går att se om du tittar nära på en av bilderna. Se isf sista bilden! Men detta är verkligen en petitess.
Priset (samma som jag betalade) inkluderar spårbar frakt (skicka lätt). Vill du ha annat sätt tar vi det i PM.
Betalar gör du med Swish!

Min GG-tråd finns HÄR

Gamla annonsen finns: HÄR

Frågor?: Skicka PM!
IMG_5350.JPG
IMG_5351.JPG
IMG_5352.JPG
IMG_5353.JPG
IMG_5354.JPG

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: DIR