Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lämpligast är väl att mäta där du har klockan placerad?
Svårt att banta bort ben! HahaI värsta fall banta.![]()
Handled, och speciellt andras, är ju helt oväsentligt. Det finns ju koner med omkretsmått som ibland används av säljare *för att mäta omkretsen med klocka+länkBorde finnas någon manual på hur man mäter länkar och handleder så alla pratar samma språk vid försäljningar.
Skall man mäta länken eller handleden, när var och hur mäter man?
Kanske redan finns men upplys mig gärna i så fall
Jag började skriva en förklaring till varför det spelar roll men ju mer jag tänker på det desto mer tror jag du har rätt...Tänker jag fel nu eller är det alla andra som tänker fel?
Exakt så tänker jag!Jag började skriva en förklaring till varför det spelar roll men ju mer jag tänker på det desto mer tror jag du har rätt...
Albert bär sin klocka på biceps och mäter där upp 18 cm. Bertil vill bära klockan på handleden ovanför knölen och mäter där upp 18 cm.
Klockan passar dem båda.