Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En orolig själ behöver mycket att välja bland för att inte tröttna. Du behöver minst två klockor!!Riktigt trevlig sida
När du lade upp bilderna på DJ insåg jag att jag måste nog skita i att de är i minsta laget och skaffa en sådan. Kom på att jag glömde helt bort min tidigare dröm innan jag fastnade på KS, vilket är en Heuer. Båda dessa är ju faktiskt klassiska och skulle kunna rymmas inom budgeten. Är kanske ett roligare val än en sub?
Det finns helt enkelt för mycket att välja på![]()
Känns som vi behöver din "tröttnat-på lista" om vi skall komma vidare?![]()
Riktigt trevlig sida
När du lade upp bilderna på DJ insåg jag att jag måste nog skita i att de är i minsta laget och skaffa en sådan. Kom på att jag glömde helt bort min tidigare dröm innan jag fastnade på KS, vilket är en Heuer. Båda dessa är ju faktiskt klassiska och skulle kunna rymmas inom budgeten. Är kanske ett roligare val än en sub?
Det finns helt enkelt för mycket att välja på![]()
...Grand Seiko...
För egen del har jag svårt att se att man har en begad klocka resten av livet!Jag hade gått på en beggad. Skulle man mot förmodan inte känna att det är en keeper, då får man tillbaka pengarna och kan gå all in på något annat intressant![]()
För egen del har jag svårt att se att man har en begad klocka resten av livet!
Kommer definitivt att bli något begagnat vilket samtliga tidigare också varit. Eftersom det finns så många modeller jag gillar så är utbudet ganska stort och därmed finns det ingen anledning att köpa nytt. Frågan är bara om det ska vara något som är 1år gammalt eller 40årJag hade gått på en beggad. Skulle man mot förmodan inte känna att det är en keeper, då får man tillbaka pengarna och kan gå all in på något annat intressant![]()
Kommer definitivt att bli något begagnat vilket samtliga tidigare också varit. Eftersom det finns så många modeller jag gillar så är utbudet ganska stort och därmed finns det ingen anledning att köpa nytt. Frågan är bara om det ska vara något som är 1år gammalt eller 40år![]()
De köpen som gjorts har varit väldigt spontana så såvida nästa köp blir något av det som nämnts i tråden tror jag den kommer att få stanna längre.
Fina, har inte sett dom på K&S.Jag har sålt ett par sköna klockor på senare tid som jag absolut tror du skulle digga. Vad tror du?
Har sagt det förut och säger det igen, passa dig så att du inte blir lika skadadFamous last words.![]()
PM!Fina, har inte sett dom på K&S.
Har du fler skönheter du vill göra dig av med får du hojta till![]()
Shitolajban vilken klocka!!!![]()