• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

M.A.D/MB&F tråden

Om någon har en ”riktig” MB&F för de stora pojkarna är den så klart välkommen att posta här också 😄 men för de flesta av oss är nog MAD serien så nära Büssers tokerier man någonsin kommer komma.

IMG_6748.jpeg

IMG_6746.jpeg
IMG_6742.jpeg

Leifs intryck:

• Oförskämt bra finish för pengen.
  • Svenska kronans växelkurs mot CHF gör en gråtfärdig.
  • Hur fick en de en stålklocka så här lätt? Det känns som titan.
  • Ungarna älskar den lika mycket som jag, säger eventuellt mer om min mognad än jag vill medge.
  • Gissar att de kommer överflöda marknaden av dessa i olika färger kommande åren, är nog inte ett bra köp som investering. Bör ses som en kul grej och inget annat!

Om någon har en ”riktig” MB&F för de stora pojkarna är den så klart välkommen att posta här också 😄 men för de flesta av oss är nog MAD serien så nära Büssers tokerier man någonsin kommer komma.

IMG_6748.jpeg

IMG_6746.jpeg
IMG_6742.jpeg

Leifs intryck:

• Ungarna älskar den lika mycket som jag, säger eventuellt mer om min mognad än jag vill medge.
  • Gissar att de kommer överflöda marknaden av dessa i olika färger kommande åren, är nog inte ett bra köp som investering. Bör ses som en kul grej och inget annat!
Ruskigt snygg! Hoppas få på fler bilder. :) Skulle du någon gång leta nytt hem till den där skönheten får du hojta!

Får se om det dyker typ några mer M.A.D.1 på klocksnack efter dagens besked. Tyvärr har man själv bara bommat 2 gånger.

Man måste ge dom en enorm eloge över hur bra dom är på att visa sin uppskattning till sina fans.

Skulle kanske ha nämnt det.

Men samtliga som förlorat alla tre tidigare raffels (2x red, 1x green) för M.a.d.1 editions kommer nu att få köpa en specialversion av den gröna.

Så jag tänker mig att det måste finnas några som varit med i samtliga raffles.
Wow! Det var ju verkligen snyggt ordnat av dem! Precis som du säger verkar de ha koll på hur man tar hand om sina följare. Hatten av!

IMG_6748.jpeg

IMG_6746.jpeg
IMG_6742.jpeg

Leifs intryck:

Grattis till en cool klocka 😎 angående vikten på klockan så är boetten gjord i aluminium och inte i stål.

Skulle kanske ha nämnt det.

Men samtliga som förlorat alla tre tidigare raffels (2x red, 1x green) för M.a.d.1 editions kommer nu att få köpa en specialversion av den gröna.

Så jag tänker mig att det måste finnas några som varit med i samtliga raffles.
Jag var en av de lyckliga som bommat tre gånger! Är tydligen 1,500 av oss. Totalt 79,000 pers som signat upp på minst en utlottning.

Bilagor

• 900CBE3C-65A5-408A-ABB3-6C728F29765B.jpeg
    900CBE3C-65A5-408A-ABB3-6C728F29765B.jpeg
    218.9 KB · Visningar: 20
Tillbaka
Topp