• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

M-BA

Sålde min svårsålda Breitling Chronomat till @M-BA, affären gjordes utan problem! Snabb betalning och bra konversation så helt klart en goodguy i mina ögon! Skulle lätt sälja till herrn igen om det var så!

Stort tack för väl genomförd affär!

Mvh // Affe

Sålde ett Rubber B till @M-BA. Trevligt, effektivt och problemfritt. Skulle absolut kunna göra affärer igen.
Goodguy!

Köpte en länge efterlängtad 19018 av @M-BA, idag. Jag tror att han fick en något märklig försäljningsupplevelse... Tog det dock på ett mycket bra sätt, mycket trevligt!!
110% Good Guy!

Sålde en klocka i den högre prisklassen till @M-BA, träffades en snabbis f2f för överlämning. Inga som helst konstigheter, trevlig affär från början till slut. Goodguy!

Sålt klocka till @M-BA på distans. Snabb, rak och trevlig kommunikation. Överenskommelse, betalning, skick och klart. Som det ska vara
100% GG

Sålde tillbehör M-B, trevlig kommunikation, snabb o h smidig affär. Inga konstigheter.. 100 % GG!

Sålt klocka till herrn. Trevlig kommunikation från start till slut och snabb betalning. Rekommenderas 100%

Sålde nyss en klocka till @M-BA F2F. Snabb och smidig affär som kändes trygg att genomföra.
Rekommenderar herrn å det varmaste!

Köpte en Seiko av M-BA. Mycket smidig och trevlig process. Beskrivningen av klockan stämde med verkligheten, och var nästan åt det pessimistiska hållet. Trevlig kille som jag gärna gör affärer med igen.

Tillbaka
Topp