• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M26

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Jag köpte en Rolex F2F av @M26
Det var rak, ärlig och trevlig kommunikation från start. Han svarade tålmodigt på alla frågor jag hade.
Vi träffades för att genomföra affären och det slutade med att vi satt i närmare två timmar där vi hade en väldigt trevlig pratstund och genomförande av affär.

Jag rekommenderar denna herre till vem som helst som vill köpa eller sälja klocka och hoppas att tillfälle dyker upp framöver för att träffas igen och göra fler affärer!

5 Goodguy-stjärnor av 5 möjliga.
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av @M26 utan knussel.
Kontakten var snabb, trevlig och jag fick ingen anledning att känna mig orolig över att swisha pengar.
Klockan skickades så snart jag skickat swishen och jag fick sms from M26 i tillägg till de notiser som posten skickar.

Klockan kom inpackad för att överleva fritt fall från 10.000m ner i ett stenröse. Allt som annonserades var med i paketet och klockan i sig var i bättre (!) skick än annonsen gjort gällande.

Allt som allt kan jag inte vara annat än nöjd och belåten. 5 av 5, would buy from again! :D

/John
 

Marcus

Cartier
Köpt en klocka av @M26 100% gubbe :D

Mycket trevlig och bra kommunikation, snabbt skickat och bra uppföljning, supersäljare har bara positivt att säga om honom och klockan:)
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Lånade ut en klocka till vederbörande. Oerhört trevlig att kommunicera med och hade t.o.m lagt i några fina NATOs i kartongen vid returfrakt som bonus. Kan inte bli mer GG än m26. Gör gärna affärer framöver också.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av @M26. Klockan som bara varit uppe ur lådan för fotografering var inplastad som ny och ny-känslan gick inte att ta miste på :) Var även väldigt bra embalerat :)
Tack för den här gången! Det var inte sista :happyhappy:
 
  • Like
Reactions: M26

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en klocka av @M26 och här har vi en riktig GG!
Han visste hur gärna jag ville ha den men att jag var tvungen att sälja av en själv innan affär, inga problem med att vänta tills min klocka var såld!
Stort tack för trevlig affär, rekommenderas starkt! :D
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Och inte ens två veckor efter förra utbytet var det dags igen. Köpte en klocka av @M26 . Lika trevlig som vanligt och blixtsnabb samt välemballerad frakt. Finns bara positivt att säga om den gode herrn. 100% GG
 
  • Like
Reactions: M26

Acos

Audemars
Fick ett gäng böcker skickade till mig av @M26 mot porto, även om jag inte skickat över någon summa pengar till den ovannämnda så känner jag ändå att ett referens inlägg är på sin plats. Fruktansvärt snäll och trevlig så enligt mig 110% GG
 
  • Like
Reactions: M26

Oscarmessi

Omega
2-Faktor
Köpte en Armida av @M26, supertrevlig kille, najs klocksnack och klockan helt perfekt! Anpassade länk åt mig inför mötet och var flexibel med tid och plats. Supertrevligt och en 100 % good guy. :)
 
  • Like
Reactions: M26

Masselito

Breitling
Köpte nyligen en Seiko 5 från @M26
Mycket trevlig person, reserverade klockan i några dagar i väntan på lönen.
Själva affären gick snabbt och smidigt till, inga konstigheter.
Självklart en "Good Guy"
 
  • Like
Reactions: M26

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Vansinnigt trevlig kille. Köpte en BB58 f2f över en kaffe. Hade ett trevligt klocksnack och fick till och med länken justerad! Perfektion på alla sätt. Rekommenderas starkt!
 
  • Like
Reactions: M26

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Köpt ytterligare en klocka av M26, smidigt as per usual, allt var som det skulle, väl inslaget, skickat med spårbar frakt, inget knussel någonstans!
Står fast vid att denne är en goodguy! 5/5!
 
  • Like
Reactions: M26

Gringubben

Cartier
Köpte en trevlig mikro dykare av @M26. Inget knussel och klockan var blixtsnabbt postad.
Klockan anlände dagen efter till full belåtenhet. Sannerligen en GG
 
  • Like
Reactions: M26

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Köpt klocka av @M26. 100 % GG på alla sätt. Snabbt skickat och rak, trevlig kommunikation hela vägen. Kan inte nog rekommendera honom som säljare.
 
  • Like
Reactions: M26

Boothroyd

Omega
Köpte en Steinhart av herr M26 och jag måste säga: Mycket snabb och fantastisk trevlig respons trots obekväma tider på dygnet, klockan kunde hämtas ut på ombud 36 timmar efter första PM'et samt att den var i nyskick + exemplariskt paketerad.

Kan inte ge annat än det varmaste rekommendationer för @M26
100% GG!
 
  • Like
Reactions: M26

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Köpt ytterligare en klocka av @M26 som han dessutom broderligt nog lånade ut till mig innan jag bestämde mig för att köpa den. Bara gott att säga, 110% GG!
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en klocka på distans som ej var uppackad. Trevlig kommunikation, smidig och snabb affär där klockan lämnades in hos ombud omgående.
När jag fick klockan och tog av plasten så funkade tyvärr urverket ej som det ska. Kontaktade @M26 och beskrev problemet, pengarna för klockan och även retufrakten swishades tillbaka till mig 👍.
Det här är en GOOD GUY på riktigt!! Såhär ska det skötas när problem uppstår! Kommer jag att göra affär med @M26 igen?? Ja utan den minsta tvekan! 😊 👍
 
  • Like
Reactions: M26

Morotsnicke

Breitling
Har köpt en SM GMT på distans av @M26
Otroligt snabb, trevlig och saklig kommunikation i mycket god ton. Klockan kom med värdefrakt dagen efter, välemballerad och precis i utlovat skick.

@M26är definitivt 120% goodguy som jag mer än gärna gör fler affärer med!
 
  • Like
Reactions: M26
Topp