• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M26

Roz

Omega
2-Faktor
Gjorde min första affär på KS och det kunde inte ha gått bättre. Köpte en Vostok utav @M26 och kunde inte vara nöjdare.
Allt från initial kontakt till avslut har varit 10/10. Köpet gjordes på distans och pengarna betalades i förskott. Sagt och gjort rekades klockan senare samma dag med kolli-ID i min inkorg bara timmar senare. Väl framme såg klockan ut exakt som på bilderna och i enlighet med beskrivningen.
Man skulle tro att detta vore tillräckligt då herrn redan är 100% reko i min bok men ICKE!
För att göra det hela bättre har han kommit med hjälpsamma tips och råd vilket är otroligt tacksamt då jag är nybörjare.
Det jag egentligen vill säga är att ni som har gjort affärer med denna utomordentliga herre, ni vet vad jag menar.
Ni andra bör köpa något av karln, om ens bara för att få uppleva det vi andra fått uppleva.
Tack återigen Sigge, du är en riktigt goodguy!
 
  • Like
Reactions: M26

Kati

Breitling
My friend bought a Seiko SLA017 from Sigge. Everything from start to end went so smooth. 100% good guy and very pleasant seller! Thank you Sigge!
 
  • Like
Reactions: M26

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Köpt Vostok av @M26 Inte bara var klockan som beskriven, han kom också och lämnade över den hemma hos mig då vi bodde nära varandra. Tror inte en säljare kan bli bättre än så, från PM till klocka på armen på 25 minuter, och trevlig att snacka med som grädde på moset :) Super Goodguy!
 
  • Like
Reactions: M26

Micke L

Cartier
2-Faktor
Köpt en Squale av @M26
Mycket trevlig herre med god klocksmak.
Skönt att göra affär med en kille som verkligen kan klockor.
100% good guy

Mvh
Micke L
 
  • Like
Reactions: M26

Fpt_Ro

Breitling
Hämtade ut min Spinnaker idag som jag köpt av M26. Helt i överensstämmelse med beskrivningen av klockan. Snabbt ivägskickad när betalningen var klar. Hur enkelt och smidigt som helst.
O så är han väldigt trevlig att ha o göra med också. Rekommenderas absolut!
Min första affär via KS, och med mycket glatt resultat.
 
  • Like
Reactions: M26

Herr Nilsson

Omega
2-Faktor
Kan inte mer än att hålla med om vad som redan sagts. Trevligt bemötande och hela köpet gick smidigt från start till slut, klockan var väl inslagen och leveransen snabb. 100% GG!
 
  • Like
Reactions: M26

PierreJung

Breitling
Köpte en bronsdykare av M26 i helt nyskick. Betalade i förskott och fick klockan snabbt och välpackad. Trevlig, smidig och bra på alla sätt! Rekommenderas mkt varmt!! :)
 
  • Like
Reactions: M26

Watcharound

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @M26.
Fick köpa till självkostnadspris, trots att han skulle fått
mer betalt på andra säljkanaler!
Detta om något är en GG!:)
Smidig och trevlig affär.
Handlar mer än gärna igen av denne herre.
 
  • Like
Reactions: M26

Baramats

Audemars
2-Faktor
Köpt en klocka av @M26, lika smidigt och bra som tidigare. Tack för att du kom ihåg att fråga om intresset fanns kvar!
100 % good guy
 
  • Like
Reactions: M26

Peter1976

Breitling
Köpte en BB58 av @M26. Mycket trevlig och ödmjuk. Väl paketerat och tog var noga med att förklara allt. Personlig leverans av klockan i Stockholm. Delade med sig av allmänna råd på frågor jag hade om andra klockor. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: M26
Topp