• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaBr

parasec

Rolex
2-Faktor
Har varken köpt av eller sålt till @MaBr men han var schysst nog att både erbjuda sig och även ta sig tid att gå in och titta på en klocka åt mig hos sin lokala klockhandlare.
Precis sånt här gör KS fantastiskt. En 200% Goodguy!
 

FOQ

Audemars
Köpte en länk och ett band vid två olika tillfällen av @MaBr. Förutom att han är en av forumets mest genuina människor är han otroligt lätt att ha att göra med vid affärer. Bra paketerat, snabb frakt och snabb affär. Tvek ej och kör på vid affärer med Mabr! :D
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt ett band till denna hyvens KS:are och Squaleristi. Mycket trevlig och smidig affär!

Givetvis har mister @MaBr mina varmaste rekommendationer. Solklar GG :)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka av @MaBr. Femte klockan som åker mellan oss och jag har inget emot om det blir fler. En av KS trevligaste prickar och en riktig hedersknyffel. 100% GG :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Fortfarande minst 200% Goodguy! Vann min G-SHOCK som auktionerades ut (för andra gången) till förmån för cancerforskning.
Kan inget annat än rekommendera.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Sålde en länk till @MaBr. Väldigt trevlig och lätt att göra affärer med och supersnabb betalning. 100% GG! :)
 
Topp