• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MaBr

Köpte en länk av @MaBr
Snabbt skickat och helt i sin ordning!
En hyvens kille helt enkelt :)

Gjort ett byte på distans med @MaBr
Smidigt, enkelt, bra packat och inget att anmärka på!
110% GG som vanligt med den här killen!

Sålt en dykare i 20K-klassen till @MaBr och tagit klocka som delbyte. Väl genomförd affär. Erhållet objekt som beskrivet. En medlem jag gärna gör affärer med igen! Goodguy.

Köpte Squale av mister @MaBr för ett tag sen! Såhär en tid efteråt, vill jag ändå nämna denna trevliga affär.

Alltid lika trevlig och pålitlig säljare! Har bara gott att säga om den här mannen, och ett stort föredöme för alla på KS :) Given GG!

Köpt Squale av Mattias @MaBr, en supersäljare på alla sätt. Skulle inte tveka att göra fler affärer i framtiden :)

Köpt en Sinn på distans av @MaBr. Smidig affär med trevlig kommunikation. Paketet skickades med ilfart och klockan var mycket väl förpackad. Rekommenderas!

Köpt en Squale i perfekt skick av @MaBr
Trevlig kommunikation, snabbt skickad och väl paketerad,
100% nöjd med affären och kul att äntligen få ta över en av hans fina Squale.
Proveniens deluxe :)

Köpt G-Shock av @MaBr som är en härlig snubbe!
Mycket smidig affär, GG2000.
Ha det gott nere i djupet ☺️

Har köpt en Squale Master Marina Militare av denne eminente herre. Smidigt, snabbt samt schysst på alla sätt och vis inkl. trevlig kommunikation. 100% GG 👍👍

Shoppat en ljuvlig Matic i härlig mörkgrå sunburst! Att denne @MaBr dessutom hade tålamod o vänta in min fundering tackar jag särskilt för! Här handlar du snabbt, säkert och som utlovat. 1000 rosor o 💯 gubbe for sure!

Tillbaka
Topp