• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Makkanxd

Mivar

Omega
Väldigt trevlig grabb, blev aldrig någon affär men försökte verkligen göra allt för att man skulle känna sig trygg för att göra affär vilket var väldigt viktigt för mig!! GoodGuy!!
 

Mivar

Omega
Till slut så vågade jag ta mitt förnuft till fånga och göra affär med honom då han ställde upp på alla mina krav och gick in för att jag skulle känna mig trygg! Stort + för det! Nu är man en lycklig ägare och återigen tack till säljaren som gjorde att affären i 35-40k klassen gick smärtfritt!! Jag gick först med pengarna, inga konstigheter! :)
 

kaat

Breitling
Wow, 10/10. Gjorde min första affär på KS med Mackan och det var på distans. Han vägledde mig på ett ypperligt sätt genom helt köpet med skickade av bilder, information och en riktigt snygg klocka!
Super leverans och bra pris!! Gör gärna affärer igen (gärna f2f nästa gång).
 

DonSlatten

Breitling
Köpte en klocka 40k klassen f2f av @Makkanxd och allt gick väldigt bra. Han hade tålamod med mig och mina frågor och vägledde mig genom hela köpet. Gör gärna affär med honom igen. - 100% GG :)
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Behövs ju knappast fler referenser för denna pålitliga man menmen, blir ju 50 stycken jämnt med detta nyuppdaterade omdömet:D

Jag sålde en klocka i 10-15tkr klassen till Makkan och under omständigheterna blev affären väldigt lyckad och smidig! Supertrevlig kille som man genuint kan lita på och som jag gärna skulle göra affärer igen med:) Så om du som ska göra affärer med honom går in här för att kolla om han är reko, sluta kolla och go make that deal på momangen!
 
Topp