• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Makkanxd

thaison

Breitling
Köpte en Omega Seamaster Professional i december förra året. Mycket trevlig kille som även hjälpt mig efter avslutad affär. Stor eloge!
 

LucasLJ

Omega
Köpte precis en Aquaracer , supertrevlig kille som var väldigt hjälpsam med alla mina frågor. Skickade klockan så fort jag betalade och det var inga konstigheter. Goodguy utan kompromisser.
 

Geschmeck

Breitling
Stämmer in kören. Helt ny på forumet samt ny i klockvärlden. Köpte en Oris Aquis Date av Makkan och var såklart lite osäker (har aldrig köpt nåt osett för den typen av pengar). Efter att ha snackat fram och tillbaka så slog jag till och klockan kom på två dagar som utlovat. Helnöjd med både kontakten och klockan!
 

Bilagor

  • 20190730_144724.jpg
    20190730_144724.jpg
    69 KB · Visningar: 1
Köpte en klocka av @Makkanxd på distans. Snabb och trevlig kommunikation och klockan kunde hämtas ut dagen efter betalning. Absolut en Goodguy i min bok och jag gör gärna affär med honom igen! :)
 

larkad

Omega
Köpte en klocka på distans av Mackan. Trevlig kontakt och smidig affär samt klockan som utlovat. Bara positivt att säga - rekommenderas!!
 
Topp