Blåburken blir fin på länk, kör på det.Såg din post på insta, Tuna + MM300 är en grymt dynamisk och trevlig duo är det Sbbn015 va? Upplevs dem tunga med länk monterat? Funderar på en Strapcode endmill till min.
Jag lånade orglänk från SBBN015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blåburken blir fin på länk, kör på det.Såg din post på insta, Tuna + MM300 är en grymt dynamisk och trevlig duo är det Sbbn015 va? Upplevs dem tunga med länk monterat? Funderar på en Strapcode endmill till min.
Blåburken blir fin på länk, kör på det.
Klockren kombo! Schysst skjorta, mörk kostym och en klocka som en tonfiskburk. Klocknörd? Javisst!Blåburken blir fin på länk, kör på det.
Så sjukt mycket BFF
Tack! Har haft den sen igår eftermiddag. Kan lätt säga att det är den snyggaste klockan jag haft Att den kostar runt 10K begagnat känns nästan löjligt med tanke på vad man får.Där satt den, grattis!
Grym kombo! Jag hade min SBGX117 på ett Hirsch Performance och tyckte det var en grym kombo.Nytt band hirsch "arne" präglat olivgrönt läder med canvaseffekt (tropic känsla) med gummibaksida.
Vad tycker panelen, ät det värdigt marinemastern?
Läder?Grym kombo! Jag hade min SBGX117 på ett Hirsch Performance och tyckte det var en grym kombo.
Läderbeklätt gummi.
Sjukt snygg, ska hålla ögonen öppnaGött med brasa och Marinemastern. Fantastisk klocka men det faktum att det står "SEIKO" på det gör att den inte imponerar på omgivningen vilket man ibland vill göra. Lär dyka upp på köp/sälj inom kort.
Gött med brasa och Marinemastern. Fantastisk klocka men det faktum att det står "SEIKO" på det gör att den inte imponerar på omgivningen vilket man ibland vill göra. Lär dyka upp på köp/sälj inom kort.
Uthämtad för 30min sedan.
Otroligt fin men inte för mig med mina kvinnohandleder..
Den ska säljas någonstans iafFett snygg.. åker den ut på säljes?
Den är snygg på alla typer av handleder.Uthämtad för 30min sedan.
Ge den till mig så ska du få en slant till snask!Den ska säljas någonstans iaf
Ja det är definitivt inget fel på klockan, så sjukt fin.Den är snygg på alla typer av handleder.
Haha..Livet är hårt.Ja det är definitivt inget fel på klockan, så sjukt fin.
Det är som vanligt mig det är fel på.
Så har det varit hela vägen från min första tjej i småskolan...
Case closed!Knyter ihop snack om handledstorlek och tjejer i småskolan med en bild.
Dottern tycker den funkar utmärkt på små också
Knyter ihop snack om handledstorlek och tjejer i småskolan med en bild.
Dottern tycker den funkar utmärkt på små också
Uthämtad för 30min sedan.
Kul att höra att det känns bra. Det ser jävligt snyggt ut. Beställde ett för drygt en vecka sen så väntar med spänning. Hur lång tid tog det att få hem det?Fick hem ett Crafter Blue för ca två veckor sedan och jag kunde inte va mer nöjd. Har aldrig blivit riktigt vän med originallänken, den må va snygg, men klockan sitter inte 100 på min handled. Originalgummit har en skön retrokänsla, men trots att det har blivit kokat så är det ganska styvt.
Crafter Blue-gummit sitter som ett smäck och gifter sig perfekt med klockan. Kan varmt rekommendera om någon går i köptankar.
Tack, ja jag är väldigt nöjd! Det tog lite mer än tre veckor för det att komma. Väl värt väntan!Kul att höra att det känns bra. Det ser jävligt snyggt ut. Beställde ett för drygt en vecka sen så väntar med spänning. Hur lång tid tog det att få hem det?
Ser grymt utFick hem ett Crafter Blue för ca två veckor sedan och jag kunde inte va mer nöjd. Har aldrig blivit riktigt vän med originallänken, den må va snygg, men klockan sitter inte 100 på min handled. Originalgummit har en skön retrokänsla, men trots att det har blivit kokat så är det ganska styvt.
Crafter Blue-gummit sitter som ett smäck och gifter sig perfekt med klockan. Kan varmt rekommendera om någon går i köptankar.
Får man nåt spänne till eller måste man använda det som hör till länken?Tack, ja jag är väldigt nöjd! Det tog lite mer än tre veckor för det att komma. Väl värt väntan!
Du kan köpa spänne till.Får man nåt spänne till eller måste man använda det som hör till länken?