Bild?För er info så kom förälskelsen efter ett tag i samband med att Hirch Performance Tiger-bandet åkte på, passar perfekt till den sandblästrade finishen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild?För er info så kom förälskelsen efter ett tag i samband med att Hirch Performance Tiger-bandet åkte på, passar perfekt till den sandblästrade finishen.
MM300 är tyngre och tjockare men upplevs inte direkt större så om du gillar storleken på skx så behöver du nog inte vara orolig.Kan någon lägga en jämförelsebild mellan mm300 och typ skx eller mindre dykare, har länge varit sugen men har inte haft möjligheten att testa den. Det skulle vara uppskattat med en bild
Kan någon lägga en jämförelsebild mellan mm300 och typ skx eller mindre dykare, har länge varit sugen men har inte haft möjligheten att testa den. Det skulle vara uppskattat med en bild
Det där var riktigt bra! Var har du köpt Hirsch-armbandet? Hittar det inte på någon svensk sajt.
Tycker som sagt att den lite matta finishen på Tigerlädret passar bra till det sandblästrade. Skulle helst vilja komma över ett viklås i matt metall där banden läggs under alá Carrera mm. men har inte hittat något bra. Någon som har tips?
Det där var riktigt bra! Var har du köpt Hirsch-armbandet? Hittar det inte på någon svensk sajt.
6159 hemma igen efter småfix. Da original mm300 maaaaan.
God jul!
Elakt av @leben
Fan gnälleru över? Akta dig så att jag inte planterar en Tuna på mig själv långt upp där ingen sol lyser.......Elakt av @leben
Oväntat att du skulle gilla det. Den levererades väl aldrig på länk, eller hur va det nu igen?
Haha, exakt, luras lite bara. Den är tillbaka på gummi igen.Oväntat att du skulle gilla det. Den levererades väl aldrig på länk, eller hur va det nu igen?
Hmmmmm. Molle e admin här kom jag på.....Fan gnälleru över? Akta dig så att jag inte planterar en Tuna långt upp där ingen sol lyser.......
Go ahead... pic or didn't happenFan gnälleru över? Akta dig så att jag inte planterar en Tuna på mig själv långt upp där ingen sol lyser.......
6215, DÅ är du hemmaSlänger oxå upp det närmsta jag kommer en Marinemaster.
Körde baklänges. Sbdx001 kändes ok sbdx012 ngt bättre...
6159 nu var man hemma. Eller ?
Jävlar. Ser bra ut det där. Du verkar ha lysande vätskebalans och fint tryck i sprutan.
Trycktestar lite.
Han menar det.Fan gnälleru över? Akta dig så att jag inte planterar en Tuna på mig själv långt upp där ingen sol lyser.......
Är du insmord i ngn dyr kräm? Typ magnolia, avokado, kokos-pinjenöt?
Trycktestar lite.
Fin klocka. Fruktansvärd på det natot.Slänger oxå upp det närmsta jag kommer en Marinemaster.
Körde baklänges. Sbdx001 kändes ok sbdx012 ngt bättre...
6159 nu var man hemma. Eller ?
Ett blått morellato band från @Davvan kan aldrig vara fel. Penetrerar varenda klocka jag har med det.Fin klocka. Fruktansvärd på det natot.
Om du menar 6159 så tror jag inte ostarna har ngt att komma med. Men den var ju oxå betydligt dyrare. Har sett jämförelser mellan mm300 och SD. Där är det nog ganska jämnt skägg.Kvalitén på klockan ser ut att vara väldigt hög. Vilken valfri Schweizisk automat dykare kan den jämföras med?
Beror ju på vad man jämför och hur man värderar de olika delarna. SEIKO vinner alltid på detaljnivå och 6-ref Rolex vinner alltid när man jämför länk & lås.Om du menar 6159 så tror jag inte ostarna har ngt att komma med. Men den var ju oxå betydligt dyrare. Har sett jämförelser mellan mm300 och SD. Där är det nog ganska jämnt skägg.
http://forums.watchuseek.com/f74/co...weller-seiko-marinemaster-sbdx001-577512.html
Då.........känns........det...........lite.........bättre.......Ett blått morellato band från @Davvan kan aldrig vara fel. Penetrerar varenda klocka jag har med det.