• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Mykeys

Cartier
Nytt MN på MM
IMG_1308.JPG
 

Jeanis

Omega
Det är ju faktiskt en helt fantastisk klocka. Mitt ha-begär efter andra klockor har mattats rätt ordentligt sedan jag blev med MM. Har dock börjat tråna lite efter en Tuna.

Har kört min på Crafter Blue-gummit sedan jag fick hem det men sedan i dag sitter den åter på ett svart-grått NATO. Gillar verkligen den kombon. Fick hem Strapcodes super oyster för en tid sedan men med tanke på ändlänkarnas dåliga passning får den länken bo i klocklådan så länge...
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
MM är så äckligt snygg! Det jag däremot är lite tveksam över är de relativt långa länkbitarna. Har rätt tunna handleder och kan tänka mig att från sidan så kommer det typ synas typ 2.5 länkbitar? Hur upplevs länkbitarnas storlek IRL jämfört med "standard oyster style"?
 

eblomgren

Omega
MM är så äckligt snygg! Det jag däremot är lite tveksam över är de relativt långa länkbitarna. Har rätt tunna handleder och kan tänka mig att från sidan så kommer det typ synas typ 2.5 länkbitar? Hur upplevs länkbitarnas storlek IRL jämfört med "standard oyster style"?
Jag har också tämligen smala handleder och länken funkar inte för mig, den blir liksom fyrkantig istället för att följa handleden.
 
Topp