Det är detta som gör mig tveksam ännu...Appråpå tiden ligger min MM på 15s/dag snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är detta som gör mig tveksam ännu...Appråpå tiden ligger min MM på 15s/dag snabbt
Är väl inget PROBLEM? Min gick konstant +4. Är ju bara att lämna in den på ruckning om den går för fort, kostar ju inte särskilt mycket.Det är detta som gör mig tveksam ännu...
Är det så? Trodde denna skickades till japan för service?Är ju bara att lämna in den på ruckning om den går för fort, kostar ju inte särskilt mycket.
Ring Globen och fråga.Är det så? Trodde denna skickades till japan för service?
Om de mot förmodan inte gör det så finns det ju andra som kan. Att skicka en klocka till SEIKO UK kostar ju bara 115kr som REK-brev.OK tack, bra referens butik mao
Tveksam? Är ju perfekt, kommer aldrig försent till någonting numera.Det är detta som gör mig tveksam ännu...
Får lägga upp denna även här. SBDX017 - verkar dock som om låset på armbandet inte har Diashield? Får rätt lätt minimala hairlines... Plockades upp i Bangkok och mycket nöjd...
Ca 17' med massivt prutande. Inget superpris direkt men blev ok.Hur låg den prismässigt där?
Fin klocka
Eh ja!!!!Nytt MN på MM
Snyggt ☺.Nytt MN på MM
Är ju ett jättebra pris! Spännet har inte diashield.Ca 17' med massivt prutande. Inget superpris direkt men blev ok.
Låter bra. Fick dock en iofs minimal dent också på själva klockan och det efter mycket försiktigt användande. En bagatell iofs - men trodde nog att Diashield grejen skulle skydda lite bättre...Är ju ett jättebra pris! Spännet har inte diashield.
Katastrof! Bara att vaska den.
Låter bra. Fick dock en iofs minimal dent också på själva klockan och det efter mycket försiktigt användande. En bagatell iofs - men trodde nog att Diashield grejen skulle skydda lite bättre...
Jo jag vet - en skitsak. Mer det att jag funderade över hur effektivt diashield skyddet egentligen är.Katastrof! Bara att vaska den.
Inte särskilt skulle jag tro.Jo jag vet - en skitsak. Mer det att jag funderade över hur effektivt diashield skyddet egentligen är.
Låter bra. Fick dock en iofs minimal dent också på själva klockan och det efter mycket försiktigt användande. En bagatell iofs - men trodde nog att Diashield grejen skulle skydda lite bättre...
Nu tolkade du nog grafen knas va?DingAnal, Level: Ninja!
Ska vara ca 2-3 gånger hårdare än Rostfritt
Källa, en bild fräkt stulen på annat forum.
Inte så effektivt tycker jag.Jo jag vet - en skitsak. Mer det att jag funderade över hur effektivt diashield skyddet egentligen är.
Nu tolkade du nog grafen knas va?
Man kan väl inte säga 2-3ggr så hårt vara för att vickers är 200-300 högre?
Får man fråga vad det är för band? Snyggt är det!Nytt MN på MM
Jag har också tämligen smala handleder och länken funkar inte för mig, den blir liksom fyrkantig istället för att följa handleden.MM är så äckligt snygg! Det jag däremot är lite tveksam över är de relativt långa länkbitarna. Har rätt tunna handleder och kan tänka mig att från sidan så kommer det typ synas typ 2.5 länkbitar? Hur upplevs länkbitarnas storlek IRL jämfört med "standard oyster style"?