spruff
Basic
Bytte du jämt mot din tuna?Nyinkommet. SLA057. Platsar den i tråden trots 200m?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bytte du jämt mot din tuna?Nyinkommet. SLA057. Platsar den i tråden trots 200m?
Beklagar, det var tråkiga nyheter, väldigt lång tid att vänta, man kan tycka att reservdelar borde finnas på lager...
Men du får i alla fall tillbaka den innan badsäsongen börjar
Den var snygg!Jävla tröttsam väntan inte direkt fått någon återkoppling på vad för delar de ska byta eller om hela urverket ryker.. den tappade vid tiden ju lämnade in den 25-30 sekunder per dygn.
Man får bära ”lillebrorsan” sålänge
Den var snygg!
Då sitter du inte i sjön direkt, om man ska försöka vara lite lustig i en sådan här prekär situation
Nja inte riktigtBytte du jämt mot din tuna?
Vad är det för delar som tar så lång tid att få fram?Fick precis besked från Optura att serviceanläggningen nere i Holland väntar på delar till min SLA021 som just nu beräknas anlända i april...
Orkar inte lämnade iväg klockan 21 december och får förhoppningsvis tillbaka den under april.
Vad är det för delar som tar så lång tid att få fram?
Visst är det en 001a?Trevlig dinka den här
Jajamän, det är det.Visst är det en 001a?
Bara att gratulera! Hade en sån för ett gäng år sen, insåg inte storheten förens man betat igenom sbdx017, sla019, sla021 och sla025Jajamän, det är det.
Tack så mycket. Har varit sugen länge men inte slagit till förrän nu. Storleken som avskräckt men jävlar vilken välbyggd klocka.Bara att gratulera! Hade en sån för ett gäng år sen, insåg inte storheten förens man betat igenom sbdx017, sla019, sla021 och sla025
Något prematur fråga men ställer jag den inte kommer det skava i själen ett par dar.…
I går messade jag med en fd KS-profil och då jag hade ett par glas gott rött innanför västen råkade jag, pga kass impulskontroll, köpa hans sla023.
Så vilken är frågan då? Jo, vilket gummi är medföljande? Herr Profil har alla prylar nedpackade och kommer inte ihåg plus att det inte blir pickup förrän på tisdag pga andra åtaganden (jobb).
Vi tror att det är dragspelsgummit i den nyare och mjukare silikonblandningen men är osäkra på om det är svart eller blått. What say you, någon med kunskap?
Vidare funderar jag på gummit som medföljer spb149 istället. Jag hade en spb147 för ett par år sen och gillade det gummit. Vet någon om det blå går att beställa samt uppskattat pris? Vill inte plåga Svante eller damerna i Fältan i onödan.
Och så bild på klockan, för lite fägring bland all text
Och hur är det, mjukt eller hårt som de tidigare vent-banden?Borde vara samma som följer med SLA021 och det är denna.
Och hur är det, mjukt eller hårt som de tidigare vent-banden?
Tack för detMjukare silikonblandning, väldigt följsamt
Något prematur fråga men ställer jag den inte kommer det skava i själen ett par dar.…
I går messade jag med en fd KS-profil och då jag hade ett par glas gott rött innanför västen råkade jag, pga kass impulskontroll, köpa hans sla023.
Så vilken är frågan då? Jo, vilket gummi är medföljande? Herr Profil har alla prylar nedpackade och kommer inte ihåg plus att det inte blir pickup förrän på tisdag pga andra åtaganden (jobb).
Vi tror att det är dragspelsgummit i den nyare och mjukare silikonblandningen men är osäkra på om det är svart eller blått. What say you, någon med kunskap?
Vidare funderar jag på gummit som medföljer spb149 istället. Jag hade en spb147 för ett par år sen och gillade det gummit. Vet någon om det blå går att beställa samt uppskattat pris? Vill inte plåga Svante eller damerna i Fältan i onödan.
Och så bild på klockan, för lite fägring bland all text
Tack för det
Jodå, helt ok, tror jagInga problem
Hoppas du fick till en bra deal!
Föregicks köpet av något glas rödvin?Spontanköpte också en MM300 i fredags.
Haha nä men var kraftigt bakis eller jo förresten det blev ju 2 glas bubbel på Krons innan vi åkte till Globen för att spana in GS, och då såg jag ju 2 st MM300 ligga å blänka i Seiko montern. Dumt nog klämde och kände jag på denFöregicks köpet av något glas rödvin?
Grattis till snygg klocka!
Var även jag dum nog att känna och titta på en MM300 (SLA021J1).Haha nä men var kraftigt bakis eller jo förresten det blev ju 2 glas bubbel på Krons innan vi åkte till Globen för att spana in GS, och då såg jag ju 2 st MM300 ligga å blänka i Seiko montern. Dumt nog klämde och kände jag på den
Haha då var vi lika dumma båda två då rå. Men visst är den bra? Känslan i vridringen tycker jag på pricken känns som GS och uppdragningen är superb. Det enda minuset tycker jag är att kronan som är lite ”hal”.Var även jag dum nog att känna och titta på en MM300 (SLA021J1).
Och så var man fast