• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MattNatt

Köpt en klocka f2f modell lite dyrare med delbyte f2f med @MattNatt
Oerhört trevlig och härlig! 100% good Guy och känner på mig att det kommer bli en del affärer i framtiden!

Sålde en klocka för runt 100k f2f till MattNatt, bra kontakt innan och smidig affär.
Då jag behövde pengarna (till ny klocka :facepalm:) innan vårt möte var han superschysst och förskottsbetalade flera dagar innan vårt möte :)

Jag rekommenderar verkligen MattNatt och gör gärna affär igen :)

Sålt en klocka till MattNatt i 100k klassen. Måste säga att det varit en fröjd från början till slut.

Detta är första gången jag skickar iväg en klocka och MattNatt guidade mig igenom det hela. Tryggt och enkelt!

100% Good Guy, tveka inte på att göra affärer med honom.

Träffade MattNatt på halva vägen där 2 fina klockor i den högre divisionen, bytte ägare. Det är svårt att hålla ett sånt trevligt möte under timmen men vi klarade det nästan. En riktigt Nice Guy! 100%.

Tillbaka
Topp