• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maurice Lacroix Aikon Automaic

Gabriel90

Panerai
Har en jag med nu, grym kvalla för priset man betalar!
IMG_20180911_182052.jpg
Grattis !
Hur känns klockan ?:)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Eller så lägger du ut en köpes-annons enligt reglerna.
Tror inte reglerna säger att man inte får be folk hojta till om de vill sälja sin klocka... i tråden som handlar om klockan. Tycker att det är ett rätt bra sätt att få ut sitt ord till de som äger dessa klockor, då de kanske oftare hänger här än på köpesannons-delen av forumet.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Tror inte reglerna säger att man inte får be folk hojta till om de vill sälja sin klocka... i tråden som handlar om klockan. Tycker att det är ett rätt bra sätt att få ut sitt ord till de som äger dessa klockor, då de kanske oftare hänger här än på köpesannons-delen av forumet.
Köpes skall ligga i köpes, just @Vincentb vet även om detta och det är inte första gången han gör detta trots tillsägelser sas.
 
Hej! Ja man kan välja om man vill ha den på länk eller läder. Länken är väldigt välbyggd och detaljrik, över nivån av vad jag förväntade mig!
Grymt, det bekräftar vad jag hört. Visst har den också ett typ "quick release" och påsättnings-system också som gör det lätt att skifta mellan länk och tillhörande läderband?
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Den ser väldigt trevlig ut, och kvaliten verkar ju också bra om man lyssnar på åsikterna här i tråden! Vilket verk är det som snurrar i klockan? ETA? Kanske nämt tidigare, i så fall ber jag om ursäkt :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror inte reglerna säger att man inte får be folk hojta till om de vill sälja sin klocka... i tråden som handlar om klockan. Tycker att det är ett rätt bra sätt att få ut sitt ord till de som äger dessa klockor, då de kanske oftare hänger här än på köpesannons-delen av forumet.
Annonser ska ligga i annonsdelen.
 

forsmark

Omega
Jag va och provade en för ett par veckor sen. Tyckte kvallen kändes riktigt bra för degen man lägger in. Blev inget köp då men skulle definitivt kunna tänka mig en i framtiden.
 

Gräsanden

Cartier
2-Faktor
Föredrog länken när den var väldigt välbyggd och vacker, lädret har en ML logo som jag började stöta mig på även om det var skönt och snyggt.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpte mig en Svart Automatic, otroligt hög byggkvalité & finish för vad den kostar - chans att bli en storsäljare när fler får upp ögonen för dem! Köpte med länk & fick läderband på köpet :)
197E81D7-E14F-4C17-BE6D-698EFD22446B.jpeg

Riktigt fin, känns som en blandning av olika modeller som omega Manhattan/royal oak/VC etc men resultatet blev onekligen bra :)
 
Topp