DiERICSONi
Basic
Kul om vi får igång tråden igen. Letar en ny aikon till mig själv nu igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en 39 tvåtons som eventuellt ska få gåFyller på eftersom jag ser det som angeläget att den här tråden finns.
Jag har börjat gilla ML mer och mer på senare tid, över lag tilltalas jag i allt högre grad av de mer överkomliga schweiziska tillverkarna med lite historia; som ML och B&M etc. Det känns sympatiskt på något sätt att inte alla roliga klockor måste kosta en njure och hela ens värdighet att köpa.
En tvåtons Aikon hade inte smakat brottarbyxa, men för min del lär det nog få bero tills vidare. Trevliga klockor är det hursomhelst
Har kikat lite på den, ser riktigt trevlig ut - men för min del får det nog som sagt beroJag har en 39 tvåtons som eventuellt ska få gå
Hur går sökandet?Kul om vi får igång tråden igen. Letar en ny aikon till mig själv nu igen!
Man bör nog vara medveten om att andrahandsmarknaden är sisådär om man köper sig en ML.mycket om aikon just , hur ser populariteten ut för Masterpiece modellerna ?
äger själv en squarewheel och en retrograde calander , Riktigt fina kanske lite väl fina så dom får typ ingen
"wristtime" annars väldigt nöjd med kvalitetskänslan .
En annan elefant i rummet är väl andrahandsmarknaden , verkar svårt att "flippa" om man skulle vilja eller behöva .
Mycket fina klockor hur som , Men kanske har märket lite dåligt ryckte för prisklassen?