• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Maurice Lacroix?

Jag köpte denna igår:) Skulle dock aldrig köpt den ny men begagnad får man till bra pris

image.jpg
image.jpg

Ser så läckra ut de där retrogrademodellerna! Har aldrig lyckats se nån på riktigt (i butik i Stockholm). Med tryckknapp för datum (både framåt och bakåt?) skulle t o m jag kunna tänka mig en manuell klocka med datum.

När folk pratar om att andrahandsvärdet är katastrof, är det verkligen så pass illa?
De man har sett som sålt här har ändå lagt ut dem för 10.000 kr +.
Visst man får betala runt 16? hos tex Klockmaster men kan man sen sälja den för över 10.000 kr känns det ju ändå okej att köpa en om man verkligen vill ha.
Låter mer som att man inte får tillbaka en krona när man läser om andrahandsvärdet.

Jag är dock sugen på att lägga till en sån här i klocklådan. En Aikon automatisk är ju riktigt snygg och den känns fin på armen.

Tillbaka
Topp