• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

Köpte just en Breitling-länk. Smidig affär, bättre skick än beskrivet, och snabbt skickat (så man får sin klockfix snabbt).
Nämde jag väl förpackat?
100% GG.
 
Sålt Breitling till @Maxer
Trots visst strul från PostNord och lite oro över leveransen höll han sig lugn med god ton och väldigt hjälpsam!

Som jag sagt tidigare- 110% GoodGuy jag gärna gör fler affärer med :) Rekommenderas starkt!
 
@Maxer saknade sin gamla Heuer så pass mycket även efter ett halvår, så efter att ha tjatat en tid och erbjudit ett högre återköpspris så fick han köpa tillbaka den 😊. En good guy!
 
Köpt en breitling av @Maxer på distans.
Supersnabb smidig kommunikation. Allt i perfekt skick och ordning och reda. Gör gärna fler affärer med honom 100 GG :)
 
Köpt Tudor av Max! Mycket trevlig och hjälpsam herre! Affären var smidig och smärtfri! Köper gärna mer klockor i framtiden!
 
Köpt Breitling av @Maxer på distans. Trevlig kommunikation och snabb, välpackad leverans. Klockan motsvarade helt beskrivningen. Gör gärna fler affärer med denne 100% Goodguy !
 
@Maxer såg till att jag inte behövde gå gummi-lös till min sköna Seiko-dykare genom att sälja ett han hade liggandes. Smidig och enkel affär!
 
Tillbaka
Topp