• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

BorisTheSpider

Cartier
2-Faktor
Om det finns en riktig good guy på KS så är det @Maxer
Köpte en klocka av honom, den visade sig strula lite och Maxer hjälpte till att få detta åtgärdat på en gång utan några som helst tveksamheter. Riktigt bra gjort!
Jag köper säkert fler klockor av honom i framtiden. 👍
 

Torulf

Cartier
Köpte en Seiko av Maxer. Trevlig, supersnabb leverans och klockan var i ett helt otrolig bra skick.
Har bara positivt att säga om Maxer :)
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt klocka i 10k klassen av @Maxer. Hur smidigt som helst och kan bara tacka för en trevlig affär. Gör gärna affärer igen.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Köpte en Seiko dykare av Mr Maxer.
Korrekt beskriven vara och snabbt skickat med en bra paketering. En goodguy alltså.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Köpte en superfin 7548-7000 av @Maxer. Allt gick som förväntat, dvs perfekt som på räls.

Det blir självfallet Max-betyg till denne herre.
 

Jesborn

KS Explorers Club
Efter fina tidigare erfarenheter med Maxer var det dags för en flipp. Två fina klockor byttes plus pengar emellan åt mitt håll. Som alltid god ton, lätt komminikation, inga konstigheter. Gör gärna fler affärer. Super-GG.
 

par

Patek
2-Faktor
@Maxer Riktigt oseriös, gav ett bud på en klocka som jag accepterade. När jag accepterar står han inte för sitt bud utan börjar skylla på att han fick ta tillbaka en annan klocka och inte längre har pengarna(20 000kr klassen). Tråkigt men inte mitt problem.
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka av @Maxer på distans. Inget krångel, bra kommunikation och klockan dök upp i ett om möjligt bättre skick än beskrivet. Gör gärna fler affärer i framtiden
 
Topp