• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaziK

MickeJ

Panerai
Sålt ett par band till MaziK (och träffat honom på en GTG). Mycket trevlig man, gör affärer så som man ska. 100% GG. :)
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Sålt några band till Mazik.
Trots att ett av banden inte var rätt beskrivet av mig behöll han det.
Klart en good guy.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Agerat mellanhand i en klockaffär där allt sköttes smidigt av @MaziK

Träffades f2f, inget bök och klockan var precis som beskriven. Noggrant och ärligt samt trevlig som person. Good guy
 

Julle

Omega
Köpte Mazis Seiko Padi f2f. Bra service som kom med bilen till min port samt skön och trevlig kille att snacka med och göra affär med! En riktig goodguy helt enkelt!
 

T.L

Breitling
Tack för en trevlig pratstund och smidig affär trots skrikande ungar i kundvagnen:) och för en FIN klocka. Kan bara rekommendera!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Mycket trevligt att göra affär med denne man. Min plånbok blev tämligen tom, men hjärtat fullt. Om jag någonsin får pengar igen och Mazi vill sälja någon mer riktigt fin klocka, så skulle jag göra det igen.
 

Kai Kobra

Cartier
2-Faktor
Köpt Panerai-tillbehör av Mazi, enkelt och smidigt. 100 % good guy, och en man som vi hoppas fortsätter dyka upp på panna GTG:er med eller utan Panerai!
 

SteveG

Omega
Köpte en G-Shock av @MaziK, mkt smidig och snabb affär. Gjorde upp affären efter lunch och paketet var på väg redan samma dag, mycket uppskattat! Objektet helt enligt beskrivning.
100% goodguy!
 

Caravelle33

Vacheron
Köpt 2 fina klockor, vid 2 olika tillfällen, av @MaziK. Båda gångerna f2f. En mycket trevlig herre! Snabba och smidiga affärer och klockorna har varit helt enligt beskrivning. Gör mer än gärna affär igen i framtiden.
 

3R1K

Cartier
2-Faktor
Köpte en fin Oris från @MaziK, allt gick super smidigt och han kommunicerade mycket väl, agerade med största pålitlighet, 100% GG
 

3R1K

Cartier
2-Faktor
Köpte en fin Oris från @MaziK, allt gick super smidigt och han kommunicerade mycket väl, agerade med största pålitlighet, 100% GG
 
Topp