• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

McGyver

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har både köpt och fått hjälp med att serva klocka av McGyver

Inga som helst problem. Deal with confidence.
 

Jibe

Cartier
Träffade precis McGyver för att göra en affär. Sålde en kronograf, inga som helst problem med varken kommunikation, betalning eller bemötande. Mycket trevlig köpare, goodguy i mina ögon.
 

vemsom

Breitling
Roger har mitt fulla förtroende! Har handlat och sålt en massa saker av och till honom. Trevlig, (över)seriös, kunnig och vetgirig.
 

_jonte

Patek
McGyver har servat och snyggat till två vintage Omega åt mig, samt gjort ett par mindre fixajobb på andra klockor. Top notch på service, kvalité, kommunikation och allt. 100% good guy helt enkelt!
 

corbendallasx

Friends of KS
Ja, det verkar ju inte som Roger precis behöver fler Goodguy-garantier men här kommer en till.

Gjort affär f2f med McGyver och efter att ha besökt herrns lilla "verkstad" och sett projekten så får jag ju säga att nicket passar utmärkt bra :) Väldigt trevlig kille att prata med som inger förtroende. Det gjorde att min första "stora" klockaffär kändes betydligt tryggare. Bjuder på kaffe gör han också :D

Hade plånboken varit större hade jag gjort fler affärer med Roger, han har en trevlig samling.

Sjukt bra också att han har precis rätt storlek på handlederna :cigar:

Rekommenderas!
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Köpt ett renoverad vintage Omega ur från McGyver. Väldigt fint skick och inga problem med affär! Kom på posten dagen efter.

Rekommenderas
 

Tictac

Friends of KS
2-Faktor
Min första affär på KS! Köpte en Rolex 14060m av McGyver. En affär på distans som gick väldigt smidigt. Snabb kommunikation och mycket trevlig. "Swishade" och dagen efter fanns paketet på posten innehållandes en kanonfin klocka. 100% goodguy enligt mig. Rekommenderas!
 

Dammen

Cartier
Klockren transaktion! Beställning på en custom urtavla gjordes väldigt smidigt och trevligt. Lades på låda igår och sitter på handen idag! Rekommenderas starkt!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Jag har servat två stycken klockor hos McGyver och blivit utomordentligt nöjd med både resultatet och bemötandet båda gångerna.
Han är enormt duktig och inger ett mycket gott förtroende.
Detta är helt enkelt en goodguy rakt igenom!
 

mosse

Omega
Inte för att denna herre behöver fler lovord då alla vet vad han går för! Men jag vill ändå lämna ett inlägg då McGyver har gjort några större och mindre ingrepp på sammanlagt 4 av mina vintage-klockor nu. Supernöjd med allt! Trevlig, duktig och 100% GoodGuy! :)
 

Miclan

Breitling
Fått hjälp med min halv-död Omega. Otroligt insats från McGuyver, väldigt bra pris samt snabbt leverans. Bättre än så kan det inte vara, tack!!
 

KMS

Rolex
Sålt en vintage chrono till McGyver .
Dessutom fått min gamla numera sålda Squale servad av Roger.
Snabbt, smidigt, smärtfritt. 100% Goodguy helt enkelt.
 
Topp