• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

McGyver

Cryssarn

Rolex
Köpt en av McGyver renoverad klocka för 1400. Otroligt fint jobb, bra kommunikation och snabb leverans. Skulle inte tveka att göra affär igen
 

Mr G

Friends of KS
Köpt en renoverad vintage klocka av McGyver. Fint skick som utlovat och jag hämtade ut klockan på posten dagen efter jag swishat över pengar. Goodguy!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Rolex f2f av Roger. Inga som helst konstigheter, 100% hela vägen från första Pm till handskak efter avslutad affär. Han är dessutom en trevlig prick. Skulle inte tveka en sekund på att göra affär igen!

McGyver har även servat min morfars gamla Seamaster och han kommer att få serva mina andra arvegods :)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Servade min Omega Semaster 600 hos denna trevliga herre och resultatet var som väntat mycket bra.
Tackar så mycket för det, kommer med all säkerhet bli fel affärer.
GoodGuy!
 

Viking

Cartier
Kunnig, ärlig och ödmjuk! Sålt till Roger f2f en mycket trevlig bekantskap. Blixtsnabb betalning och inget tjafs!
Rekommenderas varmt!

Viking/svafre
 

WilleK

Omega
Köpt en vintage tissot samt fått arvegods servat hos Roger. Snabba svar på mail, trevligt bemötande, kunnig och bra pris på service. Kommer definitivt få serva vintage för mig i framtiden!
 

Dykarsjuk

Omega
Fick min gamla volvo-klocka renoverad av mcgyver.

Supernöjd! Kommer skicka mer saker till ts så snart jag hittar dom:D
Rassliga länkar o risiga ur. Tratten here i come...
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Det är alltid trevligt att köpa klockor. Extra trevligt blir det att handla av en så trevlig och seriös säljare som McGyver. 100% goodguy!
 

Hawk100

Rolex
Trodde jag behövde serva min SjööSandström för ett antal tusenlappar, men Roger konstaterade snabbt att det räckte med ruckning. Fixades snabbt och billigt samtidigt som det blev trevligt klocksnackande och lite förklaringar hur de olika urmakarprylarna funkade. Mycket nöjd! :)
 

ittam

Audemars
Har haft en klocka inlämnad för lite fix hos @McGyver. I arbetet ingick bland annat renovering av visarna, vilket utfördes till MYCKET stor belåtenhet! Även övrigt arbete med beröm godkänt. Han rekommenderas starkt. 100% GG
 

isbjörn

Panerai
Gjorde nyss en köp/sälj/bytesaffär på Rolex/vintageomega med Roger. Snabbt, lätt och alla rätt! Supersmidigt på alla sätt, och samtidigt trevligt.
Men det visste nog de flesta. :)
 
Topp