• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Me and my friend.. (pakeeet!)

Ricrob

Patek
Tack allihop! Det var en galen dag i fredags minst sagt.. Att både jag och polarn fick hem våra guldisar på samma dag är ju helt osannolikt egentligen men så jävla roligt. Gissa jargongen när vi hördes på telefon under dagen.. "-Tjäääna, läget? -Nä men det är GOLDEN va!" :D
Vi gick ut och tog en guld-biff och ett par guld-öl i Sjöstan på kvällen, det var inte bara en som sneglade bland bordsgrannarna! Golden..

Snyggt brusch! Ricrob flippa nu inte denna innan jag har fått kläm på den!
Flippa? Det är ju en keeper..

Skall jag någonsin ha en guld Rolex så får det definitivt bli en blå sub! Stort Grattis!
Hör av dig vid flippar tankar...
Flippa? Det är ju dn keeper..

Grattis!

Åkte Speedyn också, eller var den redan borta? :)
Den stackaren han jag aldrig ens prova på armen.. :(

Haha sådärja! Stort grattis! Följer den med på fredag? :D
GVS! :)

Hoppsan - vad hände med Hulk som du skulle köpa?

Nåja, stort grattis ändå till kungen av subbar!
Det kom ngt i vägen så att säga.. :banghead:
 

Watch out

Cartier
shades.jpg
 

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Fan va guld är porrigt alltså!

Men känns fel att DD väger mer än sub! Iofs bara 5 men iaf, känns som sub ska vara tyngre

Stort grattis till er båda! PIMP!
 

Ricrob

Patek
EN guld-Sub är dessutom urgröpt invändigt, boetten är inte så solid som man skulle kunna tro.
Jag skulle vilja trycka "gilla" på upplysningen men ngt tar emot... ;)

Jag kan däremot intyga att 170g är och känns väldigt rejält med tanke på hur "liten" klockan är. Det är väl iaf dryga 30g mer än en 16610 ca.
 
Topp