Silverminken
Silver
Grymma klockor! Stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flippa? Det är ju en keeper..Snyggt brusch! Ricrob flippa nu inte denna innan jag har fått kläm på den!
Flippa? Det är ju dn keeper..Skall jag någonsin ha en guld Rolex så får det definitivt bli en blå sub! Stort Grattis!
Hör av dig vid flippar tankar...
Den stackaren han jag aldrig ens prova på armen..Grattis!
Åkte Speedyn också, eller var den redan borta?![]()
GVS!Haha sådärja! Stort grattis! Följer den med på fredag?![]()
Det kom ngt i vägen så att säga..Hoppsan - vad hände med Hulk som du skulle köpa?
Nåja, stort grattis ändå till kungen av subbar!
Det sitter i länken. Solid President med alla bitar på plats är inte att leka med, den känns sjukt maffig i handen trots "nätt" look.Fan va guld är porrigt alltså!
Men känns fel att DD väger mer än sub! Iofs bara 5 men iaf, känns som sub ska vara tyngre
Stort grattis till er båda! PIMP!
En guld-Sub är dessutom urgröpt invändigt, boetten är inte så solid som man skulle kunna tro.Det sitter i länken. Solid President med alla bitar på plats är inte att leka med, den känns sjukt maffig i handen trots "nätt" look.![]()
Jag skulle vilja trycka "gilla" på upplysningen men ngt tar emot...EN guld-Sub är dessutom urgröpt invändigt, boetten är inte så solid som man skulle kunna tro.
Jag skulle vilja trycka "gilla" på upplysningen men ngt tar emot.