• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mekmek

Gjorde ett klockbyte med lite pengar emellan. Snabbt, smidigt och trevligt genomförande. Jag skulle inte tveka en sekund att göra nya affärer med denne herre.
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpte en DJ av Mekmek. Swishade pengarna, åkte ner och mötte upp honom, hade en väldigt trevlig pratstund och åkte hem med en grymt fin klocka.
Gick helt på hans beskrivning (inga bilder) och blev mycket, mycket nöjd när jag fick se klockan. Beskrivningen stämde till 100%.

110% goodguy helt enkelt! :)
 

Andyy

Omega
Köpte ett band till min Apple Watch av Mekmek. Snabbt och smidigt, paketet kom dagen efter jag swishade. Trevligt att ha att göra med.
Rekommenderas!
 

Floffen

Panerai
Har köpt en Panna av Mekmek. Min första affär på distans, men jag kände mig trygg hela vägen. Paketet kom blixtsnabbt och välpaketerat - jag gör gärna affär med Mekmek igen :)
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Har sålt en SS-klocka till denna mycket trevliga kille. Otroligt trevlig kommunikation, snabb betalning, en gar rekomenderar till 100%, gör gärna fler affärer med honom!
 

Måberg

Panerai
Köpte en Omega av mr Mekmek.
Snabba och trevliga svar, snabb på att skicka och klockan som utlovad. Good guy helt klart! :)
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Mekmek, smidigt rakt igenom! Trevligt snack, snabbt skickat och riktigt välpackat. Gör gärna affärer igen framöver. :)
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med denna mycket sympatiska klockdåre. Hade även nöjet av att få genomföra affären ftf. Goodguy är bara förnamnet ... ;)
 
Topp