• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mekmek

Precis haft en bytesdeal i 100k klassen med herrn.
Kändes ärlig, serös och trevlig ifrån första kontakt, en person som inom 5 minuter inger den där magkänslan Goodguy!
Bytesklockorna va i utmärkt skick precis som utlovat, bra packad och snabb leverans.
Utmärkt att ha göra med och skulle inte tveka :)
741CB344-EEC2-4D0D-B42A-49388758ABFD.jpeg

Sålt ett Rolex armband på distans. Enkel snabb och mycket trevlig kommunikation.
Inget att anmärka på. Gör gärna fler affärer :)

Köpt av @Mekmek, han lät mig även dela upp betalningen i två omgångar och det är jag väldigt tacksam för då jag ej hade kunnat köpt annars. Snabb som attan på att skicka klockan också! Skulle utan tvekan handla från honom igen.:)

110% GG!

Gjorde ett byte med @Mekmek och allt var som det skulle. Klockan i utlovat skick samt tillbehör. Snabb och smidig affär. Väldigt tillmötesgående. 100% gg. Rekomenderas av mig.

Sålt en klocka i 40k-klassen till @Mekmek och fick en mycket fin SMP som dellikvid.
Har bara gott att säga - M är en riktig hedersman som det är roligt att göra affärer med! :)
110% GG.

Bytte en Explorer mot en sub med @Mekmek på distans, riktigt trevlig kille och en väldigt smidig affär!
Rekomenderar starkt att göra affärer med honom! :)

Sålde en Hamilton till @Mekmek. Snabb betalning och trevlig kommunikation.
Perfekt enligt mig och en riktigt goodguy i min bok :).

Bytt Panerai/Rolex mot Rolex med mycket bra resultat.

Mycket trevlig F2F, mycket enkel att göra affärer med. Kommer bli fler gånger utan tvekan.

100% goodguy!

Gjorde en bytesaffär på distans med Mekmek. Allt flöt på fint och han är definitivt 100% goodguy!!

Tillbaka
Topp