• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mekmek

Marcus1797

Omega
2-Faktor
Gjort ett distans byte med Tuk i den övre prisklassen. Allt fungerade felfritt från första kontakten till avslutad affär. 100% GG i min bok.

(Gör gärna fler affärer i framtiden med denna trevliga herre.)
 
Gjorde en bytesaffär på distans med @Tuktuk där även pengar gick åt mitt håll. En rakt igenom angenäm upplevelse med trevlig kommunikation, blixtsnabb betalning och snabb välpaketerad leverans. Kan bara varmt rekommendera denna herre och jag gör gärna affärer med honom i framtiden! :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär på distans med @Tuktuk
i 20'-klassen. Återigen en mycket smidig och trevlig affär på alla sätt. En Goodguy som rekommenderas varmt av mig :)
 

lekamen

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Timex Q av denne herre, en mycket smidig affär och snabbt skickat. Varma rekommendationer från mig!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Andra affären med @Tuktuk. Denna gång var det ombytta roller, där jag köpte en klocka på distans. Snabb och smidig affär på alla sätt. 100% GG😃
 

MrGranberg

Panerai
2-Faktor
Har köpt en Breitling på distans av @Tuktuk . Bra kommunikation, klocka va precis som beskrivit, snabb frakt och bra paketerat. Gör gärna fler affärer i framtiden. Goodguy
 
Topp