• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mekmek

hejsam

Patek
2-Faktor
Gjort ännu en affär med@Mekmek, helt klart en av de trevligaste snubbarna här på klocksnack :)
Bara bra saker att säga, och rekomenderar självklart att göra affärer med herren!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Sålt en fin Eterna i ~7k klassen till @Mekmek och allt rullade på perfekt. Snabb betalning samt snabb och enkel kommunikation!

Helt klart GoodGuy!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Sjöö Sandström till @Mekmek! En mycket trevlig och seriös klocksnackare. En trevlig affär från början till slut och inga konstigheter över huvud taget.

Mina varmaste rekommendationer och en solklar goodguy! :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Än en gång sålt f2f till denna trevliga herre :)
Betalningen kom fort innan vi både hade träffats eller han ens sett klockan live.
Lite gött Klocksnack blev det också vid överlämningen av klockan!
Helt klart en goodguy!
 

VallMacks

Cartier
Gjorde en bytesaffär med Tuktuk (mekmek).
Fick pengarna för mellanskillnad på stört, och klockan snabbt därefter.
Smidig affär och gött snack. 100% GG!
 

LS

Panerai
2-Faktor
Sålde precis en Tudor till @Tuktuk och kunde inte varit mer nöjd. Rak och snabb kommunikation, smidigt genomförd affär och lite trevligt klocksnack. Klockrent :)
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en klocka i 40k-klassen till @Mekmek och fick en mycket fin SMP som dellikvid.
Har bara gott att säga - M är en riktig hedersman som det är roligt att göra affärer med! :)
110% GG.
Sålt en länk till @Mekmek,
Alltid lika trevligt att göra affärer med denna gentleman! :)
Denna gång var det min tur att agera köpare och det var en minst lika trevlig upplevelse som mina tidigare affärer med M! Still GG.
 

oskarponken

Panerai
Träffat @Tuktuk f2f och åkt hem med en DJ och utan Seadweller. En av de trevligaste affärer jag gjort här så 100% goodguy. Rekomenderas varmt och jag hoppas att vi gör fler affärer framåt!
 

Admm

KS Explorers Club
Köpt klocka av @Tuktuk på distans och det hela gick mycket smidigt. Klockan kom iväg mycket snabbt! Riktigt GoodGuy jag gärna gör affär med igen! :)
 
C

Coach

Guest
Gjorde en bytesaffär med denna herre och det var förutom en speedy delivery, ett korrekt beskrivet skick samt en trevlig dialog ända in i mål. 100 % goodguy :)
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Sålt till @Tuktuk igen. Mycket bra köpare, ordning och reda, mycket trevlig att både prata och skriva med. Blixtsnabb betalning! Rekomenderas varmt!!!!!!!
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Har precis sålt klocka på distans till @Tuktuk och det var inga konstigheter överhuvudtaget! Han har bra smak dessutom så jag gör gärna fler affärer med honom:)
 
Topp