• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mellandagsrea (kläder & skor) ?

Best of Brands har sommarrea nu och 50%. Började tidigare i veckan så pass på om det ska finnas något fint kvar!

Ingen erfarenhet av Mod 3 men har flera Mod 2 och även en kostym. väldigt bra för pengen (skull dock aldrig betala fullpris då det alltid går att få till 50%). Har ett par Mod 3 i kundvagnen som är redo på att checkas ut.

Ingen erfarenhet av Mod 3 men har flera Mod 2 och även en kostym. väldigt bra för pengen (skull dock aldrig betala fullpris då det alltid går att få till 50%). Har ett par Mod 3 i kundvagnen som är redo på att checkas ut.
Hur är passform och snitt på deras kavajer? Har du ngt att jämföra med - typ Caruso, Ring Jacket el liknande?

Hur är passform och snitt på deras kavajer? Har du ngt att jämföra med - typ Caruso, Ring Jacket el liknande?

Har bara OJ och har inte direkt jämfört. Och min kropp är ganska skev så är nog ingen bra måttstock. Jag tyckte dock att kavajen satt bra på mig men skräddaren ville ta in den lite i rygg. Byxor är alltid rålängd så de måste till skräddaren oavsett.

Japp, tyvärr.
Dom säljer en väska från AliExpress för 5k.
Kommer aldrig handla där igen
Såg den också… De hängde på andra bolag och sålde brandade aluminumväskor från china, tråkigt och onödigt tyvärr.

Rent generellt är jag missnöjd med mina klädinköp från Cavour senaste året…. Framförallt deras premiumskjortor alá sartorial blev jag väldigt besvikna på.

Såg den också… De hängde på andra bolag och sålde brandade aluminumväskor från china, tråkigt och onödigt tyvärr.

Rent generellt är jag missnöjd med mina klädinköp från Cavour senaste året…. Framförallt deras premiumskjortor alá sartorial blev jag väldigt besvikna på.
Vad blev du besviken på? Handlar själv sällan på Cavour sedan de började köra in house på allt men deras sartorial skjortor tillverkas av 100H. Ingen garanti på kvalite men överlag nöjda med deras skjortor, oavsett om de säljs i eget märke eller genom andra.

Vad blev du besviken på? Handlar själv sällan på Cavour sedan de började köra in house på allt men deras sartorial skjortor tillverkas av 100H. Ingen garanti på kvalite men överlag nöjda med deras skjortor, oavsett om de säljs i eget märke eller genom andra.
Passformen är olika mellan olika skjortor och sen har knappar lossnat. Tygerna har jag gillat.

CoC rea är kopplad till profilen man har hos dem. Mao-de som spenderar mer har förtur på rean så den startar lite olika beroende på hur mycket du köpt för under året.

Tillbaka
Topp