MisterStefan
Basic
Jag köpte mig precis ett par Mod 3 Summer Hightwist från Cavour. 50% av. Någon som har erfarenhet av modellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byxor?Jag köpte mig precis ett par Mod 3 Summer Hightwist från Cavour. 50% av. Någon som har erfarenhet av modellen?
Hur är passform och snitt på deras kavajer? Har du ngt att jämföra med - typ Caruso, Ring Jacket el liknande?Ingen erfarenhet av Mod 3 men har flera Mod 2 och även en kostym. väldigt bra för pengen (skull dock aldrig betala fullpris då det alltid går att få till 50%). Har ett par Mod 3 i kundvagnen som är redo på att checkas ut.
Hur är passform och snitt på deras kavajer? Har du ngt att jämföra med - typ Caruso, Ring Jacket el liknande?
Hur är passform och snitt på deras kavajer? Har du ngt att jämföra med - typ Caruso, Ring Jacket el liknande?
Ja mailen börjar trilla in. Johnells, Best of Brands m fler.Någon bra rea som dragit igång?
Cavour:
Exclusive Men's Clothing Sale - Premium Deals at Cavour - Cavour
Take advantage of our premium sale at Cavour—shop exclusive deals on high-quality men's clothing. Discover fantastic ...www.cavour.com
Japp, tyvärr.Var inne o kollade... Men är allt från Cavour "made in China" nu mer? (fast typ till samma pris som var made in italy förut)
Ställer mig också väldigt tveksamt till Made in China-grejen med de priserna…Var inne o kollade... Men är allt från Cavour "made in China" nu mer? (fast typ till samma pris som var made in italy förut)
Såg den också… De hängde på andra bolag och sålde brandade aluminumväskor från china, tråkigt och onödigt tyvärr.Japp, tyvärr.
Dom säljer en väska från AliExpress för 5k.
Kommer aldrig handla där igen
Vad blev du besviken på? Handlar själv sällan på Cavour sedan de började köra in house på allt men deras sartorial skjortor tillverkas av 100H. Ingen garanti på kvalite men överlag nöjda med deras skjortor, oavsett om de säljs i eget märke eller genom andra.Såg den också… De hängde på andra bolag och sålde brandade aluminumväskor från china, tråkigt och onödigt tyvärr.
Rent generellt är jag missnöjd med mina klädinköp från Cavour senaste året…. Framförallt deras premiumskjortor alá sartorial blev jag väldigt besvikna på.
Ser du reapriser? Jag har också fått mejl med länk till rean men det är fortfarande ordinarie priser som visas trots att jag är inloggadOch där drog även Careofcarl igång sin rea
Finns nån länk för oss som inte har deras reklam mail? Ser ingen rea banner på hemsidan.Och där drog även Careofcarl igång sin rea
Passformen är olika mellan olika skjortor och sen har knappar lossnat. Tygerna har jag gillat.Vad blev du besviken på? Handlar själv sällan på Cavour sedan de började köra in house på allt men deras sartorial skjortor tillverkas av 100H. Ingen garanti på kvalite men överlag nöjda med deras skjortor, oavsett om de säljs i eget märke eller genom andra.
Finns nån länk för oss som inte har deras reklam mail? Ser ingen rea banner på hemsidan.
Samma problem för mig.Ser du reapriser? Jag har också fått mejl med länk till rean men det är fortfarande ordinarie priser som visas trots att jag är inloggad
Efter ett par timmars svordomar har jag nu också kommit fram till att det inte är den 27:e idagI mitt mail från dom står det att förturen till rean startar 09:00 27/12