Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset!Nu är det upp till 70% på COF
SALE AW22
Along with our own high end denim brand C.O.F. Studio we carry a range of top mens fashion brands.www.circleoffriendsshop.com
70% på Linnégatan 2
Ja deras sida måste vara sämst i branschenTack för tipset!
Linnegatans hemsidan/lagersaldo är inge vidare, försökte klicka hem en mössa som ser ut att finnas men får error.
Testade på lite andra plagg och fick samma fel.
Du har nog dessvärre rätt. Kikade på allabolag och det ser minst sagt dystert ut.Får känslan av att L2 kommer gå i konkurs
Tack för tipset!
Linnegatans hemsidan/lagersaldo är inge vidare, försökte klicka hem en mössa som ser ut att finnas men får error.
Testade på lite andra plagg och fick samma fel.
Ang. Linnégatan 2. Beställde ett gäng strumpor, visade sig att det inte fanns några, då lagerstatusen visade fel. Går in några dagar senare och ser att ingen justering är gjord (fortfarande "i lager"). Trist utveckling för L2, det har chanserat...
Får känslan av att L2 kommer gå i konkurs
Du har nog dessvärre rätt. Kikade på allabolag och det ser minst sagt dystert ut.
Jag har inte fått något mejl. Betalade direkt och inte via Klarna. Undra om pengarna gått förlorade då?
Hmm, kikade på Paypal och där står det att transaktionen är avbruten. Oklart om pengarna dragits eller inte...Ta kontakt med konkursförvaltare direkt och anmäl din fordran. Bolaget verkar heta MMretail AB, 556808-9881. Du bör kunna hitta konkursförvaltaren genom att ringa Göteborgs tingsrätt.
Jag betalade med Amex via Klarna tror jag. Har inte fått några pengar än heller men bett om en konfirmation på krediteringen.Jag har inte fått något mejl. Betalade direkt och inte via Klarna. Undra om pengarna gått förlorade då?
Blev ett par M7 och en overshirt. Jag har heller aldrig haft COF. Ska hämta det idag (lite sent pga av skidresa i Italien). SpännandeTack för tipset! Blev ett par M3 och M7, aldrig testat cof så ska bli spännande!
oohh, den där peacoaten…Private White, upp till 60%
https://www.privatewhitevc.com/
Någon som har koll på om Myrqvist brukar köra rea? Är sugen på ett par Oaxen..