Som ?30 till 50% gör stor skillnad som sagt. Massa grejer jag blir sugen på nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ?30 till 50% gör stor skillnad som sagt. Massa grejer jag blir sugen på nu...
Såg flera trevliga skjortor från Drakes, Mazzarelli, Barba och Finamore.
Såg flera trevliga skjortor från Drakes, Mazzarelli, Barba och Finamore.
Byxor från Incotex och PT01.
Tröjor från Gran Sasso.
Kavajer från Caruso (tror jag det var).
Vilken?Blev Barba här - var som sagt ointressant på 30%.
Vilken?
Blev Barba här - var som sagt ointressant på 30%.
50% var riktigt bra. Slog också till på en Barba.
Verkade vara sista exemplaret dessutom
Blev M65:an, får se om L passar! Tack för tipset!http://www.linnegatan2.com/sale-2
Finns lite gamla saker från tidigare reor + en nytillagd m65 var riktigt snygg!
Jag kommer till en blank sida...http://www.linnegatan2.com/sale-2
Finns lite gamla saker från tidigare reor + en nytillagd m65 var riktigt snygg!
Såg också det. Du var helt enkelt för sent uteJag kommer till en blank sida...
... eller så var ni heta på gröten, har svårt att tro att nätrean pågick i några timmar. Gick förbi butiken nyss och såg att en reaskylt har satts upp under dagen, antingen har det börjat i butik nu eller så börjar det imorgon. De lär inte ha något stort lager så jag tror nätrean kommer fyllas på, återstår att se.Såg också det. Du var helt enkelt för sent ute
... eller så var ni heta på gröten, har svårt att tro att nätrean pågick i några timmar. Gick förbi butiken nyss och såg att en reaskylt har satts upp under dagen, antingen har det börjat i butik nu eller så börjar det imorgon. De lär inte ha något stort lager så jag tror nätrean kommer fyllas på, återstår att se.
Nej han var faktiskt för sent ute . Den där sidan har nämligen funnits där (med rabatterade varor) ett väldigt bra tag. Det är väl först nu som de tar bort sakerna för att fylla på med saker inför den faktiska rean. Vad gäller m65an var den dock ny på sidan (och fanns bara i en L tror jag).... eller så var ni heta på gröten, har svårt att tro att nätrean pågick i några timmar. Gick förbi butiken nyss och såg att en reaskylt har satts upp under dagen, antingen har det börjat i butik nu eller så börjar det imorgon. De lär inte ha något stort lager så jag tror nätrean kommer fyllas på, återstår att se.
Ok, ja då var jag för långsam. Men nya redan drar igång på nätet på lördag kl 5!Nej han var faktiskt för sent ute . Den där sidan har nämligen funnits där (med rabatterade varor) ett väldigt bra tag. Det är väl först nu som de tar bort sakerna för att fylla på med saker inför den faktiska rean. Vad gäller m65an var den dock ny på sidan (och fanns bara i en L tror jag).
Yesbox! Hoppas du hittar något fint ett tips är att kolla den länken jag skickade. Tidigare reor har de lagt upp kläderna så att man kan se vilka som kommer på rean, men taktiken kanske är överspelad sedan jag "offentliggjorde" den!Ok, ja då var jag för långsam. Men nya redan drar igång på nätet på lördag kl 5!
Bara så det inte blir nåt missförstånd, det är 17 som gäller.Ok, ja då var jag för långsam. Men nya redan drar igång på nätet på lördag kl 5!
I butik. Var där igår och röjde lite kvickt.Någon som vet gällande Linnégatan 2? Står att dom har winter sale på sin hemsida men finns inget rabatterat och ingen Sale-flik.
lördag kl 17 på internet.Någon som vet gällande Linnégatan 2? Står att dom har winter sale på sin hemsida men finns inget rabatterat och ingen Sale-flik.
I butik. Var där igår och röjde lite kvickt.
Gillar 100H, men det är överkurs för mig. Blev denna.. som jag redan har, men som ser ut som skit.Några kul fynd?
Och framförallt: massor av vita 100H i storlek 38 på rean hoppas jag.
Gillar 100H, men det är överkurs för mig. Blev denna.. som jag redan har, men som ser ut som skit.
http://www.linnegatan2.com/barba-shirt-blue-white-puppytooth?blockid=0&catid=4
Något bra?Snygg!
Själv överraskade Lund & Lunds rea-lådor med skjortor för 500:- stycket idag.
Kan rekommenderas för dem som råkar vara i huvudstaden.
Något bra?
Fick min idag. Klart ok med tanke på prisetJa det var rätt bra pris för en kostym i 100% ull. Jag beställde en likadan, mitt första mellandagsreaköp.