• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mellandagsrean 2019

Klippte dessa Edward Green till 50% på CoC nu:
upload_2020-1-29_8-44-6.png

Känns som ett riktigt bra pris för ett par EG. Hoppas de passar, men var ju fri retur även på rea-varor enligt deras hemsida så var värt o chansa när de fanns i min vanliga storlek.

Såg också det. Du var helt enkelt för sent ute :)
... eller så var ni heta på gröten, har svårt att tro att nätrean pågick i några timmar. Gick förbi butiken nyss och såg att en reaskylt har satts upp under dagen, antingen har det börjat i butik nu eller så börjar det imorgon. De lär inte ha något stort lager så jag tror nätrean kommer fyllas på, återstår att se.

... eller så var ni heta på gröten, har svårt att tro att nätrean pågick i några timmar. Gick förbi butiken nyss och såg att en reaskylt har satts upp under dagen, antingen har det börjat i butik nu eller så börjar det imorgon. De lär inte ha något stort lager så jag tror nätrean kommer fyllas på, återstår att se.

Den ’nya’ rean börjar i butik imorrn och på nätet på lördag.

Nej han var faktiskt för sent ute :p. Den där sidan har nämligen funnits där (med rabatterade varor) ett väldigt bra tag. Det är väl först nu som de tar bort sakerna för att fylla på med saker inför den faktiska rean. Vad gäller m65an var den dock ny på sidan (och fanns bara i en L tror jag).

• Like
Reactions: a.i
Nej han var faktiskt för sent ute :p. Den där sidan har nämligen funnits där (med rabatterade varor) ett väldigt bra tag. Det är väl först nu som de tar bort sakerna för att fylla på med saker inför den faktiska rean. Vad gäller m65an var den dock ny på sidan (och fanns bara i en L tror jag).
Ok, ja då var jag för långsam. Men nya redan drar igång på nätet på lördag kl 5!

Ok, ja då var jag för långsam. Men nya redan drar igång på nätet på lördag kl 5!
Yesbox! Hoppas du hittar något fint :) ett tips är att kolla den länken jag skickade. Tidigare reor har de lagt upp kläderna så att man kan se vilka som kommer på rean, men taktiken kanske är överspelad sedan jag "offentliggjorde" den! :D

Någon som vet gällande Linnégatan 2? Står att dom har winter sale på sin hemsida men finns inget rabatterat och ingen Sale-flik.

Tillbaka
Topp