Pacta sunt servanda
Silver
Fick min idag. Klart ok med tanke på priset
Instämmer! Blir att behålla och att lägga ner lite skräddarpengar på, som med alla kostymer för min del iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick min idag. Klart ok med tanke på priset
Alltid bitterljuvt att köpa sånt som ingen annan vill haJag klippte en denimskjorta från Barba på Gabucci, en alpacatröja från Drumohr på linnegatan samt en skjorta från stenströms hemsida. Allt till 50% och dessutom verkar det ha varit sista exemplaren
Jag fick bekräftelsen från dem samma dag eller dagen innan varan kunde hämtas på postombudet. Detta var ca 2 dagar efter jag la beställningen.Linnégatan2 är halvsega med beställningsbekräftelser, eller? Ingenting i skräpmappen heller.
Manchester på sommaren?Fick tag på enovershirt i manchester för 649kr från knowledge cotton apparel (nytt märke för mig), så jävla värt till våren och sommaren, så jävla snyggt!!
du har ju bara en tisha under, vårat "varmgradiga" land är jag nog ganska safe!Manchester på sommaren?
Finns det något roligt kvar?Dagens tips är 70% på mycket hos Care Of Carl
Jo då en del. Köpte bla en stickad kavaj från Lardini, ett par Adidas och ett par flanellbyxor från Morris HeritageFinns det något roligt kvar?
rent generellt tkr jag att det är värt att ha is i magen med CoC reor. Vänta tills det blir 50%/70% och sedan genomför dina köp. Förutsatt att man har ett kontorsjobb då och kan gå in o kolla då och då.Jo då en del. Köpte bla en stickad kavaj från Lardini, ett par Adidas och ett par flanellbyxor från Morris Heritage
Finns det något roligt kvar?
Håller inte med.Bara skräp som dessutom är nedsatta från absurda priser.
Inte jag heller. Fanns/finns en hel del till riktigt bra priserHåller inte med.
Länken funkar inte?Köp 3 plagg och få 70% rabatt på Cavour
https://cavour.co/en/91/sale-buy-3-get-70-off
Märkligt, för mig funkar denLänken funkar inte?
Funkar för migLänken funkar inte?
Tackar! Beställt 6 items o hoppas minst 3 sitter bra. Bra priser om grejerna sitter hyfsat och bara mindre korrigeringar krävs..Köp 3 plagg och få 70% rabatt på Cavour
https://cavour.co/en/91/sale-buy-3-get-70-off
Härligt, för min del blev det inget alls denna gång.........än. Har handlat så jäkla mkt på annat hål. Var sugen på den dubbelknäppta kritstrecksrandiga kostymen men fanns bara i 54 nu, och jag har 52.Tackar! Beställt 6 items o hoppas minst 3 sitter bra. Bra priser om grejerna sitter hyfsat och bara mindre korrigeringar krävs..
Finns en uddakavaj i tweed i 52 som du gärna får köpa så att jag slipper...Härligt, för min del blev det inget alls denna gång.........än. Har handlat så jäkla mkt på annat hål. Var sugen på den dubbelknäppta kritstrecksrandiga kostymen men fanns bara i 54 nu, och jag har 52.
Jag vet. Ta du den. Ta den NUUUFinns en uddakavaj i tweed i 52 som du gärna får köpa så att jag slipper...