• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mellandagsrean 2019

Jag klippte en denimskjorta från Barba på Gabucci, en alpacatröja från Drumohr på linnegatan samt en skjorta från stenströms hemsida. Allt till 50% och dessutom verkar det ha varit sista exemplaren :happyhappy:

Jo då en del. Köpte bla en stickad kavaj från Lardini, ett par Adidas och ett par flanellbyxor från Morris Heritage
rent generellt tkr jag att det är värt att ha is i magen med CoC reor. Vänta tills det blir 50%/70% och sedan genomför dina köp. Förutsatt att man har ett kontorsjobb då och kan gå in o kolla då och då.

Denna rea lyckades jag bl a hitta två par CP i strl 40strl till 50% samt LVC till 50%.

Tackar! Beställt 6 items o hoppas minst 3 sitter bra. Bra priser om grejerna sitter hyfsat och bara mindre korrigeringar krävs..
Härligt, för min del blev det inget alls denna gång.........än. Har handlat så jäkla mkt på annat hål. Var sugen på den dubbelknäppta kritstrecksrandiga kostymen men fanns bara i 54 nu, och jag har 52.

Härligt, för min del blev det inget alls denna gång.........än. Har handlat så jäkla mkt på annat hål. Var sugen på den dubbelknäppta kritstrecksrandiga kostymen men fanns bara i 54 nu, och jag har 52.
Finns en uddakavaj i tweed i 52 som du gärna får köpa så att jag slipper... :D

Tillbaka
Topp