Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja att han orkar. Gubben är ju gammal.Jonas Gardell har fått en del skäll i Mellotråden om jag minns rätt, men nu var han ändå ganska kul, eller vad säger ni?
Han är ju grymt rolig!!Jonas Gardell har fått en del skäll i Mellotråden om jag minns rätt, men nu var han ändå ganska kul, eller vad säger ni?
Verkligen!J-vlar i min låda, skicka Måns till storfinalen igen!
Hehe....Ok, vi kan konstatera att Dirawi ser lite illa ut men hennes stylister är mycket grymma och har valt att döda henne..
Platta hängbröst, extra mage och en outfit som skulle vara med i Darcula..
![]()
Du är ju för observant SpenceOk, vi kan konstatera att Dirawi ser lite illa ut men hennes stylister är mycket grymma och har valt att döda henne..
Platta hängbröst, extra mage och en outfit som skulle vara med i Darcula..
![]()
Glöm inte kukrucciKlitos Klitou är bäst
Tant röd känsla på klänning och hattblomgrejer i håretDet har verkligen funnits många usla bidrag genom åren.
Gällande Darawi så måste även jag tro att stylisterna hämnats. Hon är vanligtvis söt men nu såg hon ut som Quasimodo.![]()
Tycker åtminstone klänningstyget och färgen var vackert.Det har verkligen funnits många usla bidrag genom åren.
Gällande Darawi så måste även jag tro att stylisterna hämnats. Hon är vanligtvis söt men nu såg hon ut som Quasimodo.![]()
Klänningstyget var fint, färgen kändes för tung.Tycker åtminstone klänningstyget och färgen var vackert.