• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mello Livetråden

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Varje gång kommentatorerna säger att "här kommer en bra låt" så vet man att det är något riktigt uruselt som dyker upp....
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Oh yes...
IMG_2956.JPG
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Belgien hade bästa låten, Spanien överlägset sämsta, Frankrike kom överraskande långt ner, Sverige klart godkänt och lillkillen från Bulgarien förtjänade att vinna.

Ungefär så :)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Musik ska handla om känslor, inte om fyrverkerier. Äntligen musik som inte har clownmasken på, men jag undrar om Portugal måste öka stasskulden för att finansiera skiten nästa år? Rätt låt vann iaf, tycker jag.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Jag tyckte nog också att låten var rätt okej (även om jag, personligen, fastnade mest för Belgien).
Det enda som retar mig är hans "autistiska" (i brist på bättre ord) framtoning på scenen.
Jag är för cynisk för att inte tro att hela den grejen, tillsammans med hans fruktansvärt illasittande kavaj, är regisserat av någon som vet vad som funkar.
I samband med detta försvinner charmen med låten lite grann. Sen var det väl lite fint när han sjöng med syrran på slutet.

Men. Whatevs.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Nu lämnar vi EBU, uppenbarligen är juryn men även populasen svagbegåvade..

Portugals bidrag var ett barhotellsstycke av lägre kaliber, misstänker att han fick röster för att han framstod som en person med handikapp..

Nu låmnár vi EU och vänder allt ryggen
 

Jimpa

Panerai
Haha skön sista sida här :D orkar inte läsa längre tillbaka, men var tvungen att kolla in bidraget som vann (Efter alla nyheter osv sa att det blev Portugal) Och utan att ha hört något annat bidrag så tyckte jag den var riktigt Nice. Påminner mig om nån gammal Édith Piaf dänga. Det var bättre förr helt klart :angel:
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Portugal, vad hände där? :banghead:
Nej jag höll på Moldavien med Epic Saxofonguy:D kommer bli en sommarhit precis som 2010 ;)
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Musik ska handla om känslor, inte om fyrverkerier. Äntligen musik som inte har clownmasken på, men jag undrar om Portugal måste öka stasskulden för att finansiera skiten nästa år? Rätt låt vann iaf, tycker jag.
Ja Portugal var ju inte ens med förra året för att dom inte hade råd att delta..
 
Topp