JesperO
Guld
Ser ut så... Får hoppas han kommer till Friends arena som pingvin...Inte för att jag är en mode kung men skjortan artisten har på sig just nu, är den inte avsedd för typ frack?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut så... Får hoppas han kommer till Friends arena som pingvin...Inte för att jag är en mode kung men skjortan artisten har på sig just nu, är den inte avsedd för typ frack?
Då är du för nykterAlltid undrat vilka som egentligen röstar på sånt här...helt oförståeligt...
Då är du för nykter
Mycke bärs blireMen seriöst...4+ miljoner röster...
Hur i hel...e går det ihop...
Kolla in denna sjuka cover @ChuckJaha? Vafan gör vi nu?
Blir nog lättdrucken sprit och KS race dividerat med youtube filmer på absurdt dyra klockor jag aldrig kommer ha råd med.
Tack för ert deltagande!
Det finns inte tillräckligt mycket sprit för att glömma skiten jag såg nyss! Helt jävla ärligt så rodnade jag av skam när Samir&Co körde sin fotbollssång i bara överkroppar! Jag vill bara spy...Jag är påtok för nykter för mello. Dags att börja nalla från farsans whisky
Den jävel som rör mina spottar kommer dö! Vill inte tänka på vad som skulle hända om jag dessutom hade hormonflipp.
Damer på smällen skall man inte bråka med. En barndomskompis hade inflyttningsfest oxh var på tjocken samtidigt. Som present och oskyldigt skämt ställde vi om alla spottar i kåken. Det var iiiingen poppis grej.
Appropå den tråden så gjorde jah nog en av den godaste burgaren jag någonsin käkat igår. Veganskt
Recept kommer imorgon!
Vi tyckte vi var asroliga just då. Men wrath of The preggo var inte att leka med.Den jävel som rör mina spottar kommer dö! Vill inte tänka på vad som skulle hända om jag dessutom hade hormonflipp.
Edit Förövrigt så fanns det inte någon som var över 5/10 idag. Och snälla låt mig slippa se småpojkarnas insmorda kroppar.
Damer på smällen skall man inte bråka med. En barndomskompis hade inflyttningsfest oxh var på tjocken samtidigt. Som present och oskyldigt skämt ställde vi om alla spottar i kåken. Det var iiiingen poppis grej.
Appropå den tråden så gjorde jah nog en av den godaste burgaren jag någonsin käkat igår. Veganskt
Recept kommer imorgon!
Det finns inte tillräckligt mycket sprit för att glömma skiten jag såg nyss! Helt jävla ärligt så rodnade jag av skam när Samir&Co körde sin fotbollssång i bara överkroppar! Jag vill bara spy...
Hell hath no fury...Den jävel som rör mina spottar kommer dö! Vill inte tänka på vad som skulle hända om jag dessutom hade hormonflipp.
Edit Förövrigt så fanns det inte någon som var över 5/10 idag. Och snälla låt mig slippa se småpojkarnas insmorda kroppar.
Är det bara jag som är trött på Gina... känns som att hon aldrig kan gå utanför manusetHärligt jag är på G massor med bärs och virre hos fsrsan
Ruskigt trött på Gina..Är det bara jag som är trött på Gina... känns som att hon aldrig kan gå utanför manuset
Tack inte bara jag som tycker detRuskigt trött på Gina..
Haha 100%Victor åt gamarna
Gina och Charlotte är sanna komikerMolly är lite mätt, men rösten är bra