• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mello Livetråden

MariaE

Panerai
:D
Damer på smällen skall man inte bråka med. En barndomskompis hade inflyttningsfest oxh var på tjocken samtidigt. Som present och oskyldigt skämt ställde vi om alla spottar i kåken. Det var iiiingen poppis grej.

Appropå den tråden så gjorde jah nog en av den godaste burgaren jag någonsin käkat igår. Veganskt;)

Recept kommer imorgon!
Den jävel som rör mina spottar kommer dö! Vill inte tänka på vad som skulle hända om jag dessutom hade hormonflipp. :rage:

Edit Förövrigt så fanns det inte någon som var över 5/10 idag. Och snälla låt mig slippa se småpojkarnas insmorda kroppar. :wtf:
 

meo_swe

Audemars
Vi
Den jävel som rör mina spottar kommer dö! Vill inte tänka på vad som skulle hända om jag dessutom hade hormonflipp. :rage:

Edit Förövrigt så fanns det inte någon som var över 5/10 idag. Och snälla låt mig slippa se småpojkarnas insmorda kroppar. :wtf:
Vi tyckte vi var asroliga just då. Men wrath of The preggo var inte att leka med.
Mello är inte en favorit sak att kolla på. Mestadels sångare utan innehåll som skränar IMO. Men idag var fan fantastiskt värdelöst. Hon Ace wilder var ju snygg dock.
Det hela räddades av att farsan hade fått någon typ av spel och råkat köpa dubbelipa.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
:D
Damer på smällen skall man inte bråka med. En barndomskompis hade inflyttningsfest oxh var på tjocken samtidigt. Som present och oskyldigt skämt ställde vi om alla spottar i kåken. Det var iiiingen poppis grej.

Appropå den tråden så gjorde jah nog en av den godaste burgaren jag någonsin käkat igår. Veganskt;)

Recept kommer imorgon!

Sorry men det är ingen hamburgare utan kött, förövrigt är de ständigt nedmalda bönerna med lite standardkryddning så långt från riktig mat man kan komma. Om du skall yra om vegetarianmat, se då till att komma med riktiga recept och inte det eviga "mixa bönor eller ärter och kasta ner en näve kryddor"..
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Det finns inte tillräckligt mycket sprit för att glömma skiten jag såg nyss! Helt jävla ärligt så rodnade jag av skam när Samir&Co körde sin fotbollssång i bara överkroppar! Jag vill bara spy...

Förhoppningsvis investerar Samir de pengar han tjänar i en psykolog så han kan lösa sina mommy-issues och växa upp...Varför är han ens med i TV? Är inte han nån dekad före detta reality TV-snubbe?
 

Linkan

Rolex
Då ser vi hur Malmö är!
image.jpg
 
Topp