• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

gonza

Panerai
Trist. Hade varit en kul grej! Inte direkt samma sak men liknande. Har själv medlemskap som är kostnadsfritt på Berns avdelning 606 som är endast för inbjudna människor för att de riktar sig till en viss typ av personer. Otroligt uppskattat
Åfan, visste jag faktiskt inte fanns, lät riktigt spännande. Själv är jag medlem i Soho house, dock tyvärr inget hus i Sverige men många värden över. Passar mig bra som reser mkt. Det medlemskapet kostar dock 25K per år och också via rekommendationen av befintliga medlemmar och värnar om kreativa människor inom mode, konst, media etc.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Åfan, visste jag faktiskt inte fanns, lät riktigt spännande. Själv är jag medlem i Soho house, dock tyvärr inget hus i Sverige men många värden över. Passar mig bra som reser mkt. Det medlemskapet kostar dock 25K per år och också via rekommendationen av befintliga medlemmar och värnar om kreativa människor inom mode, konst, media etc.
Fy satan vad dyrt men kostnaden talar för publiken :)
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp