• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mest exklusiva klockan som synts på KS?

hallo hallo, e så fantastisk imponerad vilka klockor här cirkulerar i alla olika trådar här, slog mig att de hade varit häftigt och kul och veta vilken den mest exklusiva värsting klockan/klockor som synts till här på forumet puss puss/ sibbo

Senast ändrad:
Finns väl redan minst en sån tråd?
Har för mig jag sett ett antal sådana här tidigare, brukar inte bli någon succé då jag inte tror någon kommer räcka upp handen direkt :)

hallo hallo, e så fantastisk imponerad vilka klockor här cirkulerar i alla olika trådar här, slog mig att de hade varit häftigt och kul och veta vilken den mest exklusiva värsting klockan/klockor som synts till här på forumet puss puss/ sibbo
Jag gissar på att denna är den dyraste:

https://klocksnack.se/threads/richard-mille-rm035-baby-nadal.85192/#post-2140408
Edit: skönt med en servicekostnad på 4500 € :D

Exklusivitet är ju svårt att sätta fingret på, menar du:
Exklusiv som i limiterad utgåva?
Exklusiv som i ovanlig vintage i mint condition?
Exklusiv som i svindyr?
Exklusiv som i isad AP?

Har för mig jag sett ett antal sådana här tidigare, brukar inte bli någon succé då jag inte tror någon kommer räcka upp handen direkt :)

Jag gissar på att denna är den dyraste:

https://klocksnack.se/threads/richard-mille-rm035-baby-nadal.85192/#post-2140408

Exklusivitet är ju svårt att sätta fingret på, menar du:
Exklusiv som i limiterad utgåva?
Exklusiv som i ovanlig vintage i mint condition?
Exklusiv som i svindyr?
Exklusiv som i isad AP?
Bra poäng! Men de e egentligen upp till var och en för mig e de nog limeted å pris, den du skicka var ju riktigt sjukt haha

De som är häftigt att en klocka som inte anses som exklusiv nu kan bli de pågrund av efterfrågan vilket genererar i högt pris

Lugnt! Det är ibland ganska coolt att inte vara Rain Man när det kommer till Rolex-referenser. :)

Håller med @Götlaborg här.
Tycker också att det vid många tillfällen är ett ganska ovälkomnande tonläge mot nya medlemmar här.
Vi har alla varit nybörjare ( och jag är det fortfarande, trots 3 år som registrerad på forumet och daglig besökare) så låt oss välkomna på ett trevligare sätt, förutsatt att syftet med startade trådar eller inlägg är att skaffa sig information/kunskap och inte provocera.

Klart det finns en sökfunktion, men den är ju i ärlighetens namn inte särskilt bra?

För att svara på TS fråga så har jag inte en susning. Sorry för OT.

Håller med @Götlaborg här.
Tycker också att det vid många tillfällen är ett ganska ovälkomnande tonläge mot nya medlemmar här.
Vi har alla varit nybörjare ( och jag är det fortfarande, trots 3 år som registrerad på forumet och daglig besökare) så låt oss välkomna på ett trevligare sätt, förutsatt att syftet med startade trådar eller inlägg är att skaffa sig information/kunskap och inte provocera.

Klart det finns en sökfunktion, men den är ju i ärlighetens namn inte särskilt bra?

För att svara på TS fråga så har jag inte en susning. Sorry för OT.
Tack de värmer! Var kanske dumt å starta tråden men försöker uppfylla önskemål om att bidra till sidan å ta åt mig kunskap om allt möjligt, och i många ögons dumma frågor kanske. Vill inte bara vara en som sitter å läser och följer med bara. Då ställer jag hellre dumma frågor. Men vem vet starta en tråd kanske man inte gör igen

Jag kan väl tänka mig att vissa med fina dinkor tycker att det är lite suspekt när en ny medlem frågar efter den mest exklusiva klockan på forumet. Kan ju vara någon som letar efter något att norpa och hoppas på att kunna lista ut vem som äger klockan i fråga. Tror visserligen inte att det var TS avsikt, men med tanke på alla tråkigheter den senaste tiden förstår jag också att det råder viss skepsis bland övriga medlemmar.

Jag kan väl tänka mig att vissa med fina dinkor tycker att det är lite suspekt när en ny medlem frågar efter den mest exklusiva klockan på forumet. Kan ju vara någon som letar efter något att norpa och hoppas på att kunna lista ut vem som äger klockan i fråga. Tror visserligen inte att det var TS avsikt, men med tanke på alla tråkigheter den senaste tiden förstår jag också att det råder viss skepsis bland övriga medlemmar.
Var absolut inte menat så....:( hade bara lite långtråkigt å ville prata klockor

Tråkigheter ? Hänt något speciellt?

Tillbaka
Topp