• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MickeJ / MJLeather

Bas

Patek
Köpt ett swiss ammo rally läder av Micke!
Väldigt nöjd med arbetet, trevlig och snabb leverans!
IMG_1095.JPG
 

chribba75

Omega
Köpte ett orange tärnsjö läderband av Micke. Otroligt fint armband, och väldigt trevlig säljare, som skickade bandet omedelbart efter betalning:D
 

Feffe

Cartier
Har nu köpt två band av MJ. Det senaste var av schweiziskt ammoläder och det är utan tvekan det snyggaste bandet jag haft i min ägo, kanske till och med det snyggaste jag någonsin beskådat. Själva affären var extremt smidig och Micke svarar alltid snabbt och tydligt. Kan inget annat än rekommendera.
 
Köpte en Omega Railmaster av Micke. Mycket nöjd, och kunde när klockan överlämnades konstatera att skicket överensstämde mycket väl med beskrivningen. Kan varmt rekommendera honom som säljare!
 
Köpt ett läderband till min Panerai av Micke, bandet håller otroligt hög kvalite och levererades dessutom mycket tidigare än utlåvat. Snabb, proffsig och mycket trevlig korrespondens. Kommer helt säkert handla av Micke igen. Solklar GG!

859DBF28-9260-42CD-BAC3-1801216345B3.jpeg
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Köpt ett handgjort läderband av @MickeJ. Trevlig kommunikation, snabb leverans och framför allt ett ypperligt fint band av bra kvalitet. Kommer definitivt handla igen. Tack Micke!:)
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av @MickeJ som var exakt i det skick som utlovat.
Fantastiskt trevlig dialog, en service och packetering av klockan som andas kundservice och yppersta proffessionalitet!
100%GG och jag kommer att fortsätta handla av Micke!
Tack
 

Wilmer1894

Breitling
Hämtade band från Micke idag. Kan inte annat än ge honom 7 av 7 för bemötande, affär samt genomförande. Ingenting att anmärka på. Kommer säkerligen köpa från Micke igen!
 

Manne1891

Omega
Köpte en Hamilton khaki field automatic av Micke. Super trevlig kille, bra kommunikation, snabb leverans och prydligt förpackat. Gör gärna fler affärer med honom i framtiden! :)
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Jag har köpt tre band av denne mycket trevliga och serviceinriktade man!
French Ammo, Swiss Ammo och mossgrönt oljeinpregnerat läder- alla lika fina!!
Jag kan varmt rekommendera Micke och kommer att köpa fler band i framtiden:)
 

Nilzén

Cartier
Det har blivit ett par beställningar hos Micke. Alltid supertrevlig. Serviceinriktad så det förslår, snabb och smidig. Mer goodguy än såhär blir det helt enkelt inte!
 

A.J.

Panerai
Köpt ett franskt ammo band av Micke, mitt första band av honom och är mer än nöjd!:) Kommer garanterat bli fler band framöver. varma rekommendationer från mig!
 

PhilipH

Cartier
2-Faktor
Beställt custom strap av @MickeJ, toppkvalitet rakt igenom, enkel kommunikation, snabb frakt och framför allt mycket trevlig!
Beställer gärna fler straps i framtiden! :)
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fick äntligen anledning att beställa ett band av @MickeJ och idag kom det. Supernöjd! Bra och trevlig kommunikation, leverans på utsatt tid. 100% gg.
 

Dr Hochblume

Panerai
Fick precis hem ett fantastiskt läderband från @MickeJ. Jag är supernöjd med hela affären! Bra korrespondens, snabba svar på mina frågor, och bra idéer på hur bandet borde vara. Jag är säker på att jag kommer beställa flera band av Micke:) 100% gg.
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Har köpt två st band av @MickeJ, ett 20mm och ett 22mm. Resultatet blev riktigt bra och dessutom gick det betydligt fortare än vad han hade uppget från början. Tycker verkligen att dessa ”ammoband” är så jäkla coola och det kom förpackat i en väldigt fin och seriös bandlåda. Rekommenderar verkligen att köpa ett band av @MickeJ om man gillar läderband:) Nu ska jag bara slita in bandet så det blir ännu snyggare!
8B2BC25A-9414-4AEA-8142-662921EFF58A.jpeg
 
Topp