• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Midsommar tråden!

image.jpg
Allt väl, allt gott... Bumbar denna tråden nästa år (2016). Tills dess stay cool. Xalle :D

Jösses vad jag har längtat att få en återuppståndelse i den här tråden! Den var ju en braksuccé i fjol om jag inte mins fel:cigar:

Ha en fantastisk och glad midsommar Lads & Lassies!

Xalle

Senast ändrad:
Glad midsommar! Var snälla mot varandra, drick inte för mycket, ät inte för mycket, tala om för era nära och kära vad de betyder för er. Ta hand om er.

Jag skojar bara. Sup ner er utav bara fan!

:heart:

Fy fan, nu är det trubadurer igång i min loge. Jag hatar trjbadurjävlar. Full är jag också.
Glad midsommarnatt!

Som sagt det är inte kvantiteten utan kvaliteten på inläggen. Tack @Af Sjodahl för att du delar den ultimata midsommar bilden som får stå sig till 2017 som ett signum :D

IMG_2702.JPG

Jösses vad tiden går 3 års kalas på denna populära tråden :D Så i år startar jag den mest älskade tråden kvällen innan som ett jubileums galej!

Precis lagat klart den obligatoriska VB pajen till morgondagen! Ha en fantastisk midsommar :)

Tillbaka
Topp