Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fräck den där! Har du ref nr på den? Blev sugen på att läsa lite om denPå Midsommar behöver man kronograf för grillen (även om bluetooth termometer är bättre) evighetskalender så man är säker på att datumet stämmer. Men Equation of time vore bra så man visste när solen står som högst. Men det hittar jag ingen på någon av mina winders...
Härligt med klockor som används, och inte behandlas som ömtåliga bebisar!Ytterskärgårn
Min graal, en dag ska jag äga en...
Glad Midsommar!!
Håller med, men i det här fallet är det nog mest kladdiga fingeravtryck från sillunchenHärligt med klockor som används, och inte behandlas som ömtåliga bebisar!
Ja men det är också grovjobbHåller med, men i det här fallet är det nog mest kladdiga fingeravtryck från sillunchen
Dress? Ser ut som beaterDress klockan fick ta sig en tur. Används alldeles för sällan.
Ha ha är dålig på att rengöra den bara. Får fixa ett gummi band till den, så får den bli en beaterDress? Ser ut som beater
Grym är den iaf, tycker här visas ganska få Breitling överlag på KSHa ha är dålig på att rengöra den bara. Får fixa ett gummi band till den, så får den bli en beater
7850 CC QPBRiktigt fräck den där! Har du ref nr på den? Blev sugen på att läsa lite om den