Laddar...

Millenary Watches

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Millenary Watches, 12 augusti 2019.

1. Millenary Watches
    Trådstartare

Millenary Watches Titan

Hej!
    Tack till er som rekommenderat oss Klocksnack!
    Lämna gärna ett omdöme om vi har gjort affär! :)

2. ludvigz0on

ludvigz0on Titan Friends Of KS

Från:
    Stockholm
    Jag har vid ett tidigare tillfälle köpt en Tudor BB 79230R av Millenary Watches. Snabb leverans och bra paketering :) 100% GGs.

Millenary Watches gillar detta.
  3. Janne

Janne Tantal

Från:
    Stockholm
    Sålt två dyrare Rolex till Millenary. Oerhört smidiga att ha att göra med! 100% rekommendation från min sida!

4. Jag gjorde en extremt smidig bytesaffär med Millenary Watches i 60 000 kr-klassen.
    Jag hade kontakt med Adam som hjälpte mig genom hela affären. Han fanns tillgänglig både genom mail och telefon.
    Det var proffsigt, smidigt och bekvämt. Allt stämde in på pricken när jag öppnade upp paketet!

De har satt en ny standard för mina affärer. Även om jag var lite tveksam då det var ett ganska litet företag så levererade de till fullo.

Jag ser mycket fram emot att göra affärer med Millenary Watches i framtiden.

Rekommenderar varmt Millenary Watches för alla som vill ha en trygg affär.

5. SWC

SWC Tantal Premium

Sålt klocka i högre prisklass till @Millenary Watches.
    Allt från kontakt till betalning var 100%

Rekommenderas!

6. Zingo77

Zingo77 Tantal

Sålt en Tudor till Millenary Watches på distans. Trevlig kommunikation och supersnabb betalning. Smidigt är ledordet och givetvis 100% GG.

7. Majje63

Majje63 Plast

Sålt en Tudor till Millenary Watches på distans. Trevlig kommunikation och adekvat värdering. Jättebra helt enkelt. 100% GG.

8. Son

Son Plast

Köpt en Omega Planet Ocean. Allt funkade till 100% enkla samt bra att göra med 100% GG

9. SWC

SWC Tantal Premium

10. kay75

kay75 Titan

Från:
    sverige
    sålt klocka till adam på millenary watches, och måste säga att det gick så sjukt smidigt och en person ni kan lita på till 100% mycket nöjd med affären och bemötandet, tack adam för allt,hoppas vi gör fler affärer.