• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Millenary Watches

Ganga

Omega
Jag gjorde en extremt smidig bytesaffär med Millenary Watches i 60 000 kr-klassen.
Jag hade kontakt med Adam som hjälpte mig genom hela affären. Han fanns tillgänglig både genom mail och telefon.
Det var proffsigt, smidigt och bekvämt. Allt stämde in på pricken när jag öppnade upp paketet!

De har satt en ny standard för mina affärer. Även om jag var lite tveksam då det var ett ganska litet företag så levererade de till fullo.

Jag ser mycket fram emot att göra affärer med Millenary Watches i framtiden.

Rekommenderar varmt Millenary Watches för alla som vill ha en trygg affär.
 

kay75

Omega
sålt klocka till adam på millenary watches, och måste säga att det gick så sjukt smidigt och en person ni kan lita på till 100% mycket nöjd med affären och bemötandet, tack adam för allt,hoppas vi gör fler affärer.
 

KaiHaj

Omega
Köpte en Tudor Black Bay 58.
Rättvis förhandling. Snabb och säker frakt och leverans. Välpaketerad försändelse med mycket skydd för box och klocka.
Rekommenderar detta företag
20191230_111904.jpg
 

P. Friberg

Breitling
Hej.
Jag har kollat på en Rolex Explorer II från 2019 hos Millenary. Hur funkar det med garanti som hos Rolex är 5 år, dvs till 2024? Kanske en fråga som ska ställas på en Rolex-tråd/forum, om garantin överförs till nya köpare under de 5 år som den ska gälla. Går Millenary igenom klockan och ”öppnar” den, går garantin hos Rolex förlorad då?
 
Har handlat flera klockor av dem. Jag tycker att de är klart de trevligaste och mest tillmötesgående handlare jag har haft och göra med. Fixa fram klockor, check, lämna tillbaka klocka, check, köpa in klockor, check, betala tillbaka pengar, check (inomen kvart). Priserna då...helt ok med tanke på servicen...
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Det blev en bytesaffär på distans. Jag fick fraktsedel mailat, skickade min klocka och mellanskillnaden. Fick klockan skickad samma dag som min mottogs av säljaren. Allt gick otroligt smidigt och fick hela tiden snabba svar på mina frågor. Kan inte ha gått bättre. Rekommenderas starkt!
 
Topp